hold i nakken igen
Fra : simon leth jensen

Dato : 08-09-04 13:14

Hej med jer

Jeg var så til dyrlæge idag med min hund. Dyrlægen mente, at hun havde et
hold i nakken og ikke en diskos, for så ville det gøre mere ondt på hende.
Men hun er jo en vanskelig hund at undersøge, dyrlægen har vist alle sine
fingere endnu. Jeg skulle snøre noget gaza bind om hendes snude, så han
kunne komme til og fik en sprøjte og nogle piller til 14 dage.
Men agility træning må jeg ikke før om 2 uger, men hun må ikke ligge stille,
hun skal ud og røre sig sagde dyrlægen.Men hun får 3 uger fri og så starter
vi igen, hvor hun kun får lov til at springe 20 og ikke 60 cm.
Men hus så allerede bedere ud da vi kom hjem fra dyrlægen.
Jeg smutter
hilsen Tina

Fra : qfha

Dato : 09-09-04 08:09

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> wrote in message news:<413ef764$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> vi igen, hvor hun kun får lov til at springe 20 og ikke 60 cm.
> Men hus så allerede bedere ud da vi kom hjem fra dyrlægen.

------

Er du opmærksom på, at en række kiropraktorer også arbejder med hunde.
Det kunne måske være bedre end medicin for din hund.

Fra : simon leth jensen

Dato : 10-09-04 08:19

Hej igen

Jeg ville da også gerne til kiroprakter osv. med hende,men hun kan bare ikke
undersøges og mærkes på af andre end mig. Så skal hun bedøves og det er også
synd. Nu ser vi hvordan det kommer til at gå med hende.
hilsen tina