Kadetten driller :-(
Fra : TGD

Dato : 08-09-04 18:51

Hvad er der i vejen med mit lille røde drøn, den har gjort nedenstående før
men det forsvandt efter lidt tid?

Symptomer: Den går MEGET dårligt i tomgang men giver man bare lidt på
pedalen (små tryk) så snurrer den, den racer snildt 110 men lige så snart
motoren ikke går i så høje omdrejninger hugger den lidt - i alle gear.

Tror det er noget elektrisk har lige pt. skiftet strømfordeleren det hjalp
ikke, pløggerne er 5-10000 km gamle og der knald på dem

Starter jeg den kan den gå fint og roligt i 5 sek så hugger den og 30 sek
efter går den roligt igen og så fremdeles.

Gode ideer til problemløsning modtages med kyshånd.

Fra : Kim

Dato : 08-09-04 19:52

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter går den roligt igen og så fremdeles.
>
> Gode ideer til problemløsning modtages med kyshånd.

Har lige haft lidt de samme syntomer på min lettere alrende golf
Nu ved jeg ikke om der er indsprøjtning, eller om det er en god gammel
kaburator der sidder i kadet'en.
Men på min goe' gamle golf er der kaburator, og der var såmend knækket
(slidt over af alderdom) en lille spiral fjeder som skal hjælpe med at styre
det ene luftspjæld i kaburatoren.
Dette opdagede jeg da også først efter at jeg havde skiftet
strømfordeler/rotor og tændspole (nå pyt ... de trængte alligevel
Så det endte med en rep. med 2 elektriker strips, og en eller anden træk
fjeder der lige lå og flød.

M.v.h.
Kim

Fra : TGD

Dato : 08-09-04 20:12

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Men på min goe' gamle golf er der kaburator, og der var såmend knækket
> (slidt over af alderdom) en lille spiral fjeder som skal hjælpe med at
styre
> det ene luftspjæld i kaburatoren.

Har kigget den efter og renset og gjort ved, og er kommet frem til den idle
cut-off solenoide som sidder på karburatoren.

> Dette opdagede jeg da også først efter at jeg havde skiftet
> strømfordeler/rotor og tændspole (nå pyt ... de trængte alligevel

Kender det

<KLIP>

Fra : TGD

Dato : 08-09-04 19:53

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse news:aEH%c.45910

<KLIP>

> Gode ideer til problemløsning modtages med kyshånd.

Har lokaliseret den lille fætter "Idle cut-off solenoide" er der nogen der
ved hvad den hedder på dansk? Den sidder på siden af karburetoren "35 PDSI",
den skulle give de symptomer jeg har beskrevet hvis den er i stykker.