php & apache
Fra : Jesper FA

Dato : 11-05-01 17:54

Jeg har ledt efter det, men kan ikke finde det.. Hvad er det man skal
skrive foran et php direktiv i httpd.conf?
--
Jesper

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-05-01 18:01

Jesper FA <news@skydiver.dk> wrote in <9dh5ea$2eng$1@news.cybercity.dk>:

> Jeg har ledt efter det, men kan ikke finde det.. Hvad er det man skal
> skrive foran et php direktiv i httpd.conf?

I .htaccess bruger man php_value, jeg formoder at det er det samme i
httpd.conf.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Jesper FA

Dato : 11-05-01 18:11

Andreas Kleist Svendsen wrote:

> I .htaccess bruger man php_value, jeg formoder at det er det samme i
> httpd.conf.

Det har jeg prøvet. Det jeg prøver er at stå register globals til i et
enkelt domæne.
Jeg har fx. prøvet
php_register_globals on
i VirtualHost for det domæne.
--
Jesper

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-05-01 18:37

Jesper FA <news@skydiver.dk> wrote in <9dh6ef$2fp9$1@news.cybercity.dk>:

>php_register_globals on

Jeg mente nu php_value, bogstaveligt talt. Derefter kiggede jeg så i
manualen og fandt ud af hvad jeg i virkeligheden "mente" var php_flag.

http://dk.php.net/manual/en/configuration.php

Altså:

php_flag register_globals on

Det du tænkte på var nok php3 hvor man brugte "php3_register_globals on"
for at gøre det tilsvarende.