Tabeller!?!?! I'm N00B!
Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-09-04 17:39

Hej!
Jeg har lige nogle problemer med tabeller!
Her ser I en kode:

Jeg vil gerne have at celle 1 kommer over på venstre side af
celle 2, celle 3 og celle 4!
Men jeg kan ikk finde ud af det!
Jeg håber at I forstod meningen, ellers så skriv alligevel! Så
prøver jeg at om formulere det lidt!
Jeg fatter bare nada* af det! I'm like a N00B!

*Nada er spansk, og betyder "Ingenting"!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 08-09-04 17:57

Daniel Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej!
> Jeg har lige nogle problemer med tabeller!
> Her ser I en kode:

> Jeg vil gerne have at celle 1 kommer over på venstre side af
> celle 2, celle 3 og celle 4!

Det virker fint nok hos mig ?!

/Mads

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-09-04 18:03

Daniel Andersen wrote:
> Her ser I en kode:

> Jeg vil gerne have at celle 1 kommer over på venstre side af
> celle 2, celle 3 og celle 4!

Som koden står herover, er det netop hvad du opnår. Hvis du vil have den
høje celle over i højre side af tabellen, bytter du bare om på de to celler
i første række.

> Jeg fatter bare nada* af det!
> *Nada er spansk, og betyder "Ingenting"!

Si, comprendo.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-09-04 18:55

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> høje celle over i højre side af tabellen, bytter du bare om på de to celler

Okay! Men kan du ikke lige skrive koden sådan så man bytter om på det!
Det virker ikke når jeg gør det selv :(

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-09-04 20:19

Daniel Andersen wrote:

> Okay! Men kan du ikke lige skrive koden sådan så man bytter om på det!
> Det virker ikke når jeg gør det selv :(

Den høje celle i venstre side:

Den høje celle i højre side:

Erik Ginnerskov