Har glemt koden til Nokia Wallet??!
Fra : BC

Dato : 07-09-04 17:17

Hejsa..

Ja som subj siger, har jeg glemt min kode til nokia wallet i min 6230.. Kan
man evt. finde den (ved at "hacke" tlf) og hvorledes??

/Brian Christiansen

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-09-04 17:44

"BC" <no@reply.net> wrote in message
> Hejsa..
>
> Ja som subj siger, har jeg glemt min kode til nokia wallet i min 6230..
> Kan
> man evt. finde den (ved at "hacke" tlf) og hvorledes??

He ..

du mener koden til den funktion der gør det muligt for dig
at gemme koder i telefonen så du ikke behøver at huske dem ?

Prøv et af de steder der servicerer telefoner .. de kan måske
komme ind i den .. ellers kan en software update .. hvis du
specifikt beder om det .. vistnok slette den eksisterende pinkode

Fra : BC

Dato : 07-09-04 17:58

Har fundet ud af det..
Det står for engangskyld i brugervejledningen
*#7370925538# sletter indhold samt kode..

/Brian Christiansen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-09-04 09:45

"BC" <no@reply.net> wrote in message
> Har fundet ud af det..
> Det står for engangskyld i brugervejledningen
> *#7370925538# sletter indhold samt kode..

Sejt nok, synes ikke den står i min, men så har jeg den jo nu... Og jeg
var netop ude for samme problem, dog ikke i så stort omfang, da jeg ikke
bruger tegnebogen, det irriterede mig blot at jeg havde oprettet en kode jeg
ikke kunne huske

--
Hygge...
Daniel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-09-04 09:46

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> wrote in message
> du mener koden til den funktion der gør det muligt for dig
> at gemme koder i telefonen så du ikke behøver at huske dem ?

Hehe....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Leif Neland

Dato : 09-09-04 20:07

> du mener koden til den funktion der gør det muligt for dig
> at gemme koder i telefonen så du ikke behøver at huske dem ?

Et tip, til de, der ikke har en wallet:

Brug telefonbogen.
Det er ret umuligt for en tyv at finde ud af at Kirsten 22124522 betyder at
din benzinkortpinkode er 2212 og dankortpinkoden er 4522, hvis der er en hel
del andre navne og numre...
Men du ved, at du ikke kender nogen Kirsten. (Husk at indvie kæresten i
det...

Det er selvfølgeligt dumt at oprette en linie i telefonbogen, der hedder
"Dankort 4522".

Ps: enhver lighed med nulevende eller afdøde pinkoder er en tilfældighed...

Leif