6230 Højttaler til/fra?
Fra : Peter \(c;

Dato : 06-09-04 10:57

Hej.

Jeg har læst en tidligere post, omkring problemer med at højttaleren slår
til, når man besvarer et opkald.

Dette sker også for mig tit. Problemet hér er bare, at jeg godt kender
forskellen på at besvare opkald med [Menu]-tasten eller med [Grønt
<]-tasten. Når jeg besvarer et opkald med [Grøn <]-tasten, sker det nogle
gange, at højttaleren slår til alligevel.

Hvis jeg prøver at trykke på [Højre]-funktionstast (Højtaler), sker der ikke
det fjerneste. Heller ikke hvis jeg går i [Menu], og forsøger at de-aktivere
højttaleren den vej.

Jeg har software version 04.28 (24.06.04).

Er der andre der kender til dette problem, og findes der en løsning? Er der
nyere softwareversion tilgængelig?

(c; Peter

Fra : DM

Dato : 06-09-04 14:57

Peter (c; wrote:
> Jeg har software version 04.28 (24.06.04).
>
> Er der andre der kender til dette problem, og findes der en løsning?
> Er der nyere softwareversion tilgængelig?

Hej,

Jeg har samme Software version og jeg har endnu ikke stødt på problemet i
den lille måneds tid jeg har haft telefonen.

/DM