sex
Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 13:27

har været sammen med min kæreste i 11 måneder nu, og lige pludselig siger
hun at hun først vil dyrke sex med mig igen om 6 måneder?

hvad kan jeg lige have gjort? !

er det en eller anden slags test?

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 06-09-04 13:33

> hvad kan jeg lige have gjort? !

Hvor i alverden skulle vi da vide det fra?

> er det en eller anden slags test?

Spørg hende dog!

Fra : Ulvir

Dato : 06-09-04 13:34

Christoffer Madsen wrote:
> har været sammen med min kæreste i 11 måneder nu, og lige pludselig
> siger hun at hun først vil dyrke sex med mig igen om 6 måneder?
>
> hvad kan jeg lige have gjort? !
>
> er det en eller anden slags test?

Spørg hende..

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 13:35

Hun siger bare, at før var hun klar, nu er hun ikke mere, bare uden varsel ?

er sq ikke normalt :|

eller ?

Fra : Ulvir

Dato : 06-09-04 13:43

Christoffer Madsen wrote:
> Hun siger bare, at før var hun klar, nu er hun ikke mere, bare uden
> varsel ?
> er sq ikke normalt :|
> eller ?

Og så mener hun at hun er 'klar' om et halvt år?

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 06-09-04 14:11

Hun lyder sgu da underlig.

Bed hende argumentere lidt bedre ;)

Fra : Jimmy

Dato : 06-09-04 14:34

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:413c61fe$0$298$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hun lyder sgu da underlig.
>
> Bed hende argumentere lidt bedre ;)

Siger hun som monica seles?

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 14:50

In article <413c597c$0$206$14726298@news.sunsite.dk>, "Christoffer
Madsen" <dodder at gmail.com> says...
> Hun siger bare, at før var hun klar, nu er hun ikke mere, bare uden varsel ?
>
> er sq ikke normalt :|
>
> eller ?

Kommer en på hvor ung hun er - men det kunne være et forsøg på at slippe
af med dig, og dette er eneste måde hun 'tør' sige det på.

Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 06-09-04 14:41

On Mon, 06 Sep 2004 15:27:06 +0200, Christoffer Madsen wrote:

> har været sammen med min kæreste i 11 måneder nu, og lige pludselig siger
> hun at hun først vil dyrke sex med mig igen om 6 måneder?
>
> hvad kan jeg lige have gjort? !
>
> er det en eller anden slags test?

Umiddelbart tænker jeg, at hun kan have haft et ubeskyttet sidespring, og
er bange for at smitte dig med en bestemt sygdom, som det tager nogle
måneder at finde ud af, om hun har fået.

I hvert fald må der næsten stikke et eller andet under, siden hun siger
"lad os dyrke sex om 6 måneder" frem for "jeg har ikke rigtig lyst lige nu..".

Fra : Bj@arne

Dato : 06-09-04 18:35

Drop hende.... hvis altså du mener at der ikke skal gå et halvt år. Sig til
hende at man ikke bare kan sige sådan uden at komme med en gyldig og
fyldestgørende begrundelse. Og at der er 2 fundamentale ting som helst skal
fungere i et forhold: kærligheden og sexlivet

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 06-09-04 19:35

"Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> fungere i et forhold: kærligheden og sexlivet

enig!

MVH.

Rick

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 07-09-04 16:10

"(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message

> "Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> til
> skal
> >

> enig!

Uenig!

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 16:48

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message

> Uenig!

Hvorfor?

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:31

In article <413dd842$0$277$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Bhatu_Peter@theravada.[dk] says...
> Og at der er 2 fundamentale

> Hvorfor?

Han forsøger at overbevise sig selv om at han ikke går glip af noget.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 22:16

PerX ... wrote:
> In article <413dd842$0$277$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> Bhatu_Peter@theravada.[dk] says...

> Han forsøger at overbevise sig selv om at han ikke går glip af noget.

Åh!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-04 18:12

> Åh!
>
> --
> Bhatu Peter

Nu siger du som Monica Seles!

Venlig hilsen

Aragorn_DK
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 20:27

Aragorn Elessar wrote:
> [...]

LOL!!!

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 07-09-04 16:10

"Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
skal
> fungere i et forhold: kærligheden og sexlivet

Kærligheden er nødvendig, ikke sex!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-09-04 16:19

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> Kærligheden er nødvendig, ikke sex!

Hvor har du fået dit forskruet syn på sex fra?

/Johnny

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 07-09-04 20:21

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
>
> Hvor har du fået dit forskruet syn på sex fra?

Mit syn på sex er ikke forskruet, tværtimod.
I et forhold som bygger på ægte kærlighed, er det psykiske det vigtigste.
Sex ikke en nødvendighed. Det er først, hvis man vil lave et barn, at det er
en nødvendighed.

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 20:32

Feeling 102, acting 17 wrote:

> Mit syn på sex er ikke forskruet, tværtimod.
> I et forhold som bygger på ægte kærlighed, er det psykiske det
> vigtigste. Sex ikke en nødvendighed. Det er først, hvis man vil lave
> et barn, at det er en nødvendighed.

Sex er en basal drift- derfor nødvendigt, punk.

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 20:39

Ulvir wrote:

> Sex er en basal drift- derfor nødvendigt, punk.

Nødvendigt for hvad?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-09-04 21:33

Christina skrev:

> Nødvendigt for hvad?

Sit velbefindende og forholdets velbefindende.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 21:40

Martin Johansen [6000] wrote:

> Sit velbefindende og forholdets velbefindende.

Nemlig. Præcist og korrekt sagt. Tak for det, Martin.

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:44

Martin Johansen [6000] wrote:

> Sit velbefindende og forholdets velbefindende.

Indrømmet det virker afslappende, afstressende, kan fjerne hovedpine og
giver ny energi eller en god nats søvn, løfter humøret, udvider tolerancen
osv. - Men jeg tror såmænd godt man kan leve uden...

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 22:17

Christina wrote:

> Indrømmet det virker afslappende, afstressende, kan fjerne hovedpine
> og giver ny energi eller en god nats søvn, løfter humøret, udvider
> tolerancen osv. - Men jeg tror såmænd godt man kan leve uden...

Uden en blød, smidig tunge???

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:10

Bhatu Peter wrote:

> Uden en blød, smidig tunge???

*g* hmmm....joh det ville da være lidt trist, men ikke noget jeg absolut
ikke ville kunne leve uden.....

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 23:18

Christina wrote:

> *g* hmmm....joh det ville da være lidt trist, men ikke noget jeg
> absolut ikke ville kunne leve uden.....

.....med en efterfølgende kropsmassage i en velduftende varm olie, som en
behagelig afrundning af orgasmen?

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:30

Bhatu Peter wrote:

> ....med en efterfølgende kropsmassage i en velduftende varm olie, som
> en behagelig afrundning af orgasmen?

Hvad øhm...jeg tror det kræver lidt dokumentation før jeg kan svare korrekt,
så come on over.....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 00:55

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> ....med en efterfølgende kropsmassage i en velduftende varm olie, som en
> behagelig afrundning af orgasmen?

Nej Peter, nu synes jeg du er liiiige ved at være på grænsen til... - ja, et
eller andet..

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 08:56

ThomasB wrote:

> Nej Peter, nu synes jeg du er liiiige ved at være på grænsen til... -
> ja, et eller andet..

.....at score?

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 10:22

> ....at score?

Haha, Casanova !

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 10:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Haha, Casanova !

Nej, det er slet ikke Casanovas stil.

Han ville have sagt:
"Jeg har intet bedre at foretage mig nu, end at give os al den tid, som du
behøver"

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:48

In article <413e3214$0$232$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> *g* hmmm....joh det ville da være lidt trist, men ikke noget jeg absolut
> ikke ville kunne leve uden.....

Blive lænket til sengen og kildet med en fjer? ;)

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 08:22

PerX ... wrote:
> In article <413e3214$0$232$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Blive lænket til sengen og kildet med en fjer? ;)

det kan jeg godt leve uden....lænkningen.....

Fra : Jimmy

Dato : 07-09-04 22:36

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> giver ny energi eller en god nats søvn, løfter humøret, udvider

Ja, du har ret i, at det også udvider andre ting for nogen.. ;)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:10

Jimmy wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du har ret i, at det også udvider andre ting for nogen.. ;)

*g* mmmmhmm.....

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:47

In article <413e0cb1$0$261$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...

> Sex er en basal drift- derfor nødvendigt, punk.

Hvad gør man så hvis man ikke har denne basal drift?

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:09

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hvad gør man så hvis man ikke har denne basal drift?

Så bliver man skør :)

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 13:19

In article <41417d46$0$217$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> Så bliver man skør :)

Fantastisk svar.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 20:43

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
> I et forhold som bygger på ægte kærlighed, er det psykiske det
> vigtigste. Sex ikke en nødvendighed. Det er først, hvis man vil lave

Der er så mange ting i livet, som ikke er en nødvendighed, som vi gør eller
har alligevel. Computere, internet, biler, tyggegummi, reklameskilte,
advokater, ribers, kaffe, te, sodavand, chokolade, vingummibamser,
atomvåben, stereoanlæg, tv, DR, moderne kunst, cykler, radiatorer,
motionscentre, el-lys, dildoer, lolita dukker.... Jo, vore forbilleder er
helt klart Amish .....

At sammenlægge sex og kærlighed med hinanden er vist en af menneskes
allerstørste fejltagelser, nogensinde.....
Men faktisk er jeg meget interesseret i hvordan det historisk set opstod, at
sex skulle være baseret på kærlighed, fremfor at det var to selvstændige
uafhængige koncepter....

Opstod det udfra et jaloux sind? Angst for at miste territorie? Angst for at
miste, hvad man opfatter som en egendel?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-09-04 20:52

> Mit syn på sex er ikke forskruet, tværtimod.
> I et forhold som bygger på ægte kærlighed, er det psykiske det vigtigste.
> Sex ikke en nødvendighed.

Med den udtalelse der trækker du os direkte ned på niveau med dyrene, idet
kun meget få dyr dyrker sex for fornøjelsens skyld. Det faktum at sex for
mennesket giver en tilfredsstillelse og en nydelse, som ingen andre arter er
i stand til at opnå, i hvert fald ifølge de bøger jeg har læst (og
programmer jeg har set), gør os netop til det vi er; mere end blot dyr, men
tænkende og nydende væsener, som har intelligens og bevidsthed til at nyde
alle aspekter af livet, og ikke blot er her for "artens overlevelse".

> Det er først, hvis man vil lave et barn, at det er
> en nødvendighed.

Dette er jo også forkert, idet der findes flere måder at opnå befrugtning
på, uden samleje eller anden form for seksuel akt.

Så. Der. Nu kan du tage en spiller til mit svar også. Du skylder mig en mere
makker.

Mvh

Jonny - som efterhånden mener, at have hørt nok negativt, ynkeligt og
selvmodsigende vrøvl fra din side.

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:50

In article <413e1151$0$259$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk says...
> [...]
> tænkende og nydende væsener, som har intelligens og bevidsthed til at nyde
> alle aspekter af livet, og ikke blot er her for "artens overlevelse".

Nu får du sikkert høvl - der er mange her inden som mener vi ER dyr :)

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:09

> Nu får du sikkert høvl - der er mange her inden som mener vi ER dyr :)

Gu' er vi så :)

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:16

> [...]
> Sex ikke en nødvendighed. Det er først, hvis man vil lave et barn, at det

Søde rare Feeling.

Af alle dejlige ting i verden, er sex nok det dejligste.
Hvorfor i alverden skulle man dog nægte sig selv det?

At være seksuel sammen med en man elsker, er det dejligste i verden..

Fra : Jimmy

Dato : 07-09-04 21:37

> [...]
> Hvorfor i alverden skulle man dog nægte sig selv det?
>
> At være seksuel sammen med en man elsker, er det dejligste i verden..

Men Feeling 102 osv. sidder og synger med sig selv en velkendt tekst;
"Jeg vil være seksuel, ikke med dig, men med mig selv",
"Jeg vil ha´ min krop, fordi den er så smart".

Sunget af Niels Olsen som den ene af del af "Ørkenens Sønner".

--
"Fisse fisse fez fez!"
Citat: "Ørkenens Sønner".

/J.

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 21:40

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:40

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Jeg vil være seksuel, ikke med dig, men med mig selv",
> "Jeg vil ha´ min krop, fordi den er så smart".

Uha, nej nej.. det der med onani er heller ikke Feeling..

> Synget af Niels Olsen som den ene af del af "Ørkenens Sønner".

Jeps, den er sjov! (på den platte måde)

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 07-09-04 21:51

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Uha, nej nej.. det der med onani er heller ikke Feeling..

Korrekt. I mine øjne er det en synd.
Hvis jeg skal have udløsning, så skal det ske i våde drømme, som jeg
desværre ikke har haft i rigtig lang tid.
Nu skal jeg så opereres for et stort sædbrok. Det er "straffen" for at være
afholdende.

Fra : Jimmy

Dato : 07-09-04 22:04

> [...]
> desværre ikke har haft i rigtig lang tid.
> Nu skal jeg så opereres for et stort sædbrok. Det er "straffen" for at

Ja, du er sgu et lille fjols, måske ovenikøbet et skvat uden
seksualitet.

/J.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 07-09-04 22:14

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> tekst;

> være
>
> Ja, du er sgu et lille fjols, måske ovenikøbet et skvat uden

Tak skal du have.

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 22:21

Jimmy wrote:

> Ja, du er sgu et lille fjols, måske ovenikøbet et skvat uden
> seksualitet.

Bare fordi man er anderledes tænkende, behøver man ikke blive kaldt et lille
fjols eller et skvat. Shame on you!

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 23:18

Ulvir wrote:

> Bare fordi man er anderledes tænkende, behøver man ikke blive kaldt
> et lille fjols eller et skvat. Shame on you!

Det er bare penismisundelse der er på spil

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 22:04

> Korrekt. I mine øjne er det en synd.

Ja, synd for dig

> Hvis jeg skal have udløsning, så skal det ske i våde drømme, som jeg
> desværre ikke har haft i rigtig lang tid.

Så må du se nogle flere pornofilm.

> Nu skal jeg så opereres for et stort sædbrok. Det er "straffen" for at
være
> afholdende.

Var det så ikke en god anledning, til at begynde at onanere?

Fra : vadmand

Dato : 07-09-04 23:46

> [...]
> desværre ikke har haft i rigtig lang tid.
> Nu skal jeg så opereres for et stort sædbrok. Det er "straffen" for at

"Synd", der ikke går ud over andre mennesker, er ikke synd, men psykose.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 13:15

In article <413e16f3$0$272$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...
> Af alle dejlige ting i verden, er sex nok det dejligste.
> Hvorfor i alverden skulle man dog nægte sig selv det?
>
> At være seksuel sammen med en man elsker, er det dejligste i verden..

Men hvis det ikke er muligt, er det jo nemt at blive bitter.

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 13:45

> Men hvis det ikke er muligt, er det jo nemt at blive bitter.

Insiminerer du, at Feeling er bitter?

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 16:49

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> wrote in message
>
> Kærligheden er nødvendig, ikke sex!

Hvorfor ikke?

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-09-04 20:38

"Christoffer Madsen" <dodder at gmail.com> wrote in message

> er det en eller anden slags test?

Ja, og du er dumpet!

--
-Jens B.

Fra : Gubbe Gubbesen

Dato : 07-09-04 16:59

> "Christoffer Madsen" <dodder at gmail.com> wrote in message

> Ja, og du er dumpet!

"Fru Høyre" er ihvertfall ikke utro, samt at "hun"
alltid er tilgjengelig.

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 17:06

Gubbe Gubbesen wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> "Fru Høyre" er ihvertfall ikke utro, samt at "hun"
> alltid er tilgjengelig.

Hvordan kan en mandehånd blive til et hunkøn, der oven i købet er gift? *g*

Fra : Martin Christensen

Dato : 10-09-04 18:03

> [...]
> har været sammen med min kæreste i 11 måneder nu, og lige pludselig siger
> hun at hun først vil dyrke sex med mig igen om 6 måneder?

Hun har da slået hovedet, sig du bare til hende at det er fint med dig, men
du har altså sex inden, om det så bliver med hende eller en anden!

Martin

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-04 01:33

In article <h7l0d.46283$Vf.2388947@news000.worldonline.dk>,
dumdidumSLETDETTE@tiscali.dk says...

> "Christoffer Madsen" <dodder at gmail.com> wrote in message

> Hun har da slået hovedet, sig du bare til hende at det er fint med dig, men
> du har altså sex inden, om det så bliver med hende eller en anden!

Nej da, han har jo ikke været grov over for mig endnu :)