Der må da være andre end mig...(Pogues)
Fra : Davidsen

Dato : 07-09-04 21:07

....der synes det er årets gode nyhed:

The Pogues Reunion Tour 2004
(Full original line-up + special guests)

13.12.2004 - Glasgow Academy
14.12.2004 - Glasgow Academy
16.12.2004 - Newcastle Arena
17.12.2004 - Birmingham Academy
18.12.2004 - Manchester Evening News Arena
20.12.2004 - London Brixton Academy
21.12.2004 - London Brixton Academy
23.12.2004 - Dublin Point (MCD)

www.shanemacgowan.com

www.ticketweb.co.uk

Mvh
Davidsen
(der skal til London i december...)

Fra : EnjoyNews

Dato : 07-09-04 22:01

"Davidsen" <davidsen@FJERNDETTEtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 16.12.2004 - Newcastle Arena
> 17.12.2004 - Birmingham Academy
> 18.12.2004 - Manchester Evening News Arena

Og hvem er det lige det er, siger du.. ???
der må være andre end mig.

Fra : Pipeline

Dato : 07-09-04 23:39

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvem er det lige det er, siger du.. ???
> der må være andre end mig.

Så må jeg stille mig midt imellem Jer. Det eneste jeg kan huske, er at
forsangeren har enormt skæve fortænder.
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Davidsen

Dato : 08-09-04 19:39

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> "EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Så må jeg stille mig midt imellem Jer. Det eneste jeg kan huske, er at
> [...]

Jeg kan da fluks opdatere dig på det emne: Fortænderne er ikke længre skæve;
de er helt væk.
Rådnet op, slået eller trukket ud.....

Sådan ser Shane MacGowan ud nu om dage (stort billede!):
http://www.shanemacgowan.com/Barrowland1.jpg

Men sangstemmen og talentet er uændret; om det er godt eller skidt er en
smagssag

Mvh
Davidsen

Fra : Michael

Dato : 08-09-04 21:22

> [...]
> http://www.shanemacgowan.com/Barrowland1.jpg
>
> Men sangstemmen og talentet er uændret; om det er godt eller skidt er en

Jeg har måske lidt svært ved at forestille mig at det lyder godt, når en
mand uden tænder synger..

Fra : Davidsen

Dato : 08-09-04 19:35

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvem er det lige det er, siger du.. ???
> der må være andre end mig.

Ja, måske har du ret
Shane MacGowans fanskare er tilsyneladende ikke så stor her i landet....

Men min glæde måtte deles; tænk hvis nogen gik glip af The Pogues Reunion af
ren uvidenhed!
At undvære/undgå en koncert pga. smag er en anden ting, og noget jeg ofte
selv benytter mig af

Mvh
Davidsen

Fra : Jacob

Dato : 10-09-04 17:45

> [...]
> ren uvidenhed!
> At undvære/undgå en koncert pga. smag er en anden ting, og noget jeg ofte

Jeg siger tak for info!
Jeg vil gøre mit bedste for rent tilfældigvis at falde forbi London omkring
juletid ;)

Jacob