Runrig og Glasgow philharmonic
Fra : Steen

Dato : 06-09-04 19:36

Hej, jeg har fået af vide at Runrig har lavet et album, som ikke er udkommet
i Danmark med Glasgow Philharmonic orcestre.

Kan godt være det er et andet orkester.

Er der nogen der ved hvad pladen hedder?

Hilsen

Steen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 06-09-04 19:45

> [...]
> i Danmark med Glasgow Philharmonic orcestre.
>
> Kan godt være det er et andet orkester.
>
> Er der nogen der ved hvad pladen hedder?

Du kan vel checke http://www.runrig.co.uk/c_album.htm ? :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Steen

Dato : 06-09-04 20:11

rosenauer.dk wrote:

> udkommet

> Du kan vel checke http://www.runrig.co.uk/c_album.htm ? :)
>
> /Martin Rosenauer
> http://rosenauer.dk

der står der ikke noget om, at den kun er udkommet i England. Der er to de
har lavet med Glasgow koret.

Hilsen

Steen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 06-09-04 20:23

> der står der ikke noget om, at den kun er udkommet i England. Der er to de
> har lavet med Glasgow koret.

Hmm.. godt spørgsmål..
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=121345 ?

Check evt. med www.tpmusik.dk eller bestil den ?!

Så du dem iøvrigt i Tønder i sidste weekend ?

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Steen

Dato : 07-09-04 07:28

rosenauer.dk wrote:

> [...]
>
> Check evt. med www.tpmusik.dk eller bestil den ?!
>
> Så du dem iøvrigt i Tønder i sidste weekend ?

Nej, det gjorde jeg ikke.

De spiller i Portalen i Greve den 4. november, der regner jeg med jeg skal
ind og se dem

Hilsen

Steen

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 07-09-04 06:36

Steen wrote:
> Hej, jeg har fået af vide at Runrig har lavet et album, som ikke er udkommet
> i Danmark med Glasgow Philharmonic orcestre.
>
> Kan godt være det er et andet orkester.
>
> Er der nogen der ved hvad pladen hedder?

Jeg tror roligt, jeg kan sige, at de aldrig har udgivet et album.
Det nærmeste vi kommer er nok nummeret "Mighty Atlantic", der er
udgivet på singlen "Rhytm of my heart" i et "orchestral mix". Det
er i øvrigt med The Royal Scottish National Orchestra. Så vidt
jeg husker blev denne single ikke udgivet i DK, men nogle butikker
importerede den.

--
Mvh. Henrik