Lydklip fra tegnefilm
Fra : Frank Nørvig

Dato : 06-09-04 09:51

Hejsa,

Jeg har en lidt sær forespørgsel, som ikke direkte har med musik at
gøre, men jeg ved ikke hvor ellers jeg kan spørge.

I en gammel Anders And tegnefilm fra 1947, som hedder "Clown of the
Jungle", er der en fugl som "synger" voldsomt irriterende - tegnefilmen
sendes vist også hver jul på DR.

Et par billeder fra tegnefilmen kan findes her:
http://disneyshorts.toonzone.net/years/1947/graphics/clownofthejungle/clownofthejungle1.jpg
http://disneyshorts.toonzone.net/years/1947/graphics/clownofthejungle/clownofthejungle2.jpg
http://disneyshorts.toonzone.net/years/1947/graphics/clownofthejungle/clownofthejungle3.jpg

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et lydklip med netop denne sang?

På forhånd tak,
Frank

Fra : Jacob E.

Dato : 06-09-04 10:14

Frank Nørvig wrote:

> [...]
> tegnefilmen sendes vist også hver jul på DR.

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et lydklip med netop denne

Haha, den lyd har jeg også selv lidt efter en gang! Den fugl er bare for
gakket *S*

Men kan desværre ikke hjælpe. Men finder du den, så lad mig det vide!

Mvh Jacob

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-04 14:07

> Haha, den lyd har jeg også selv lidt efter en gang! Den fugl er bare
> for gakket *S*
>
> Men kan desværre ikke hjælpe. Men finder du den, så lad mig det vide!

Også her!

Den lyd må kunne bruges til ar genere nogen, haha.

Mark

Fra : Frank Nørvig

Dato : 06-09-04 14:40

> Også her!
> Den lyd må kunne bruges til ar genere nogen, haha.

Fandt den :)
Findes her: http://www.upit.dk/files/AracuanBird.wav

Fungerer i øvrigt også ganske udemærket som ringetone eller alarm på sin
telefon ;)

Mvh Frank

Fra : Jacob E.

Dato : 06-09-04 15:33

Frank Nørvig wrote:

> Fandt den :)
> Findes her: http://www.upit.dk/files/AracuanBird.wav

SEEEJT!!! Takker herfra også!
(Imorgen er det "driv vennerne til vanvid-dag"!!!)

Mvh Jacob

Fra : kautaq

Dato : 14-09-04 01:46

Frank Nørvig wrote:

> Fandt den :)
> Findes her: http://www.upit.dk/files/AracuanBird.wav

Meget sjovt; hvis man afspiller den med halv hastighed, kan
man tydelig høre, at det er en mand der synger.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-04 15:31

> Fandt den :)
> Findes her: http://www.upit.dk/files/AracuanBird.wav
>
> Fungerer i øvrigt også ganske udemærket som ringetone eller alarm på
> sin telefon ;)

Stort!

Mark

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 06-09-04 14:19

Frank Nørvig <frank@noervig.dk> wrote in

> [...]
> lownofthejungle3.jpg
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et lydklip med netop denne

Fuglen kaldes en: Aracuan Bird, men lyd kan jeg ikke hjælpe
med, for det er lige som om at siderne der har cartoon lyde ikke
har den store interesse i Disney lyde, de er mere vilde med lydende
fra Looney Toons (Warner Bros).

Sejersen.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 06-09-04 15:43

Frank Nørvig <frank@noervig.dk> wrote in message news:<hyV_c.1679$wz5.550@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et lydklip med netop denne sang?

Bare trist at man får et "Forbidden" når man klikker på linkene .
Hvad med den nye DVD ? Anders 70 år. Hvad handler filmen om ?

Fra : Lars Frandsen

Dato : 06-09-04 15:49

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
> Frank Nørvig <frank@noervig.dk> wrote in message
<snip>

> [...]
<snip>

> Bare trist at man får et "Forbidden" når man klikker på linkene .

Ikke her!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 14-09-04 20:35

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message news:<413c78cb$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ok så kommer jeg over til Bramming .

Fra : Lars Frandsen

Dato : 15-09-04 05:59

> "Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message
<snip>

> Ok så kommer jeg over til Bramming .

Du skal da være velkommen
Der er også den anden mulighed, at jeg sender billederne til dig, som hermed
er gjort.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 15-09-04 21:41

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message news:<4147cc28$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Du skal da være velkommen
> Der er også den anden mulighed, at jeg sender billederne til dig, som hermed

Yepper, takker .

Fra : Lars Frandsen

Dato : 16-09-04 05:49

> "Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message

> Yepper, takker .

Velbekomme.

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-09-04 16:11

Klavs Rommedahl wrote:

> Bare trist at man får et "Forbidden" når man klikker på linkene .

Man? Jeg gør ikke.

/David