En gang strømer - er den ude
Fra : Elscorpio

Dato : 07-09-04 20:03

Er subject ude på DVD, eller forefindes den stadig kun på VHS?

Er det ikke Nordisk Film der er distributør?

Mvh

og tak på forhånd

Elscorpio

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 07-09-04 20:07

Elscorpio wrote:
> Er subject ude på DVD, eller forefindes den stadig kun på VHS?
>
> Er det ikke Nordisk Film der er distributør?

Set i Fona i dag til 40 kr.!

Mikkel

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-09-04 21:11

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Set i Fona i dag til 40 kr.!

Han snakker ikke om filmen "Strømer" med Jens Okking, men serien "En
gang strømer..."

/David

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 07-09-04 21:30

David Rasmussen wrote:

> Han snakker ikke om filmen "Strømer" med Jens Okking, men serien "En
> gang strømer..."

D'oh!

Det var så et eksempel på, hvorfor nettiketten anbefaler at man ikke
henviser til subject i brødteksten, men skriver selvforklarende
brødtekster... Da jeg nåede ned i brødteksten havde jeg nemlig allerede
glemt hvad der stod deroppe, og da det her er en filmgruppe, tænkte jeg
jo på filmen!

Mikkel

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 08-09-04 20:35

> [...]
> brødtekster... Da jeg nåede ned i brødteksten havde jeg nemlig allerede
> glemt hvad der stod deroppe, og da det her er en filmgruppe, tænkte jeg

Jaja.. skyd du bare skylden fra dig :))