Skrotning af sejlbåd,.. hvordan ?
Fra : Henrik Mahler

Dato : 06-09-04 12:22

Jeg har en 20 fods glasfiber-sejlbåd som jeg ikke
kan få solgt til den ønskede pris, jeg gider ikke
forære den bort, hvordan skrotter man sådan en ?
findes der en speciel losseplads ? evt gebyr ?

jeg er helst fri for at skære den op med bajonet-
sav el.l. blandt andet da jeg så vil stå tilbage
med 450 kg støbejern

MVH

Henrik

Fra : hansi

Dato : 06-09-04 12:58

Inden du går igang med nedstrygeren, hvad er prisen og hvordan ser den ud.

Fra : BJ

Dato : 06-09-04 16:05

"hansi" <dsl2780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Inden du går igang med nedstrygeren, hvad er prisen og hvordan ser den ud.

Prisen er vel ikke højere end skrotafgiften...

Bjørn Jørvad

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-09-04 16:03

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en 20 fods glasfiber-sejlbåd som jeg ikke
> kan få solgt til den ønskede pris, jeg gider ikke
> forære den bort, hvordan skrotter man sådan en ?

Du "gider" ikke forære den væk, men vil gerne betale for at komme af med den
???

Den fatter jeg sgu'tte !

/Ole

Fra : Lasse N. Larsen

Dato : 06-09-04 16:25

Giv den til en børnehave eller en eller anden instution de vil sikkert gerne
have den. Lad dog nogle få glæde af den i stedet for at betale penge for at
få den skrottet.

Lasse.

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 06-09-04 19:56

> [...]
> findes der en speciel losseplads ? evt gebyr ?
>
> jeg er helst fri for at skære den op med bajonet-
> sav el.l. blandt andet da jeg så vil stå tilbage

Jeg er søspejder i fr.sund, og kigger pt på om vi kan få en båd mere!
hvor meget skal du have for den, og hvor ligger den, jeg går ud fra den ikke
er vildt dyr siden du hellere vil skrotte end sælge den.

MVH
Christian Holst
Jeg er spejder - Hva ka du blære dig med!
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : Henrik & Karina

Dato : 06-09-04 21:57

Poppe (2750) wrote:
> [...]
> MVH
> Christian Holst
> Jeg er spejder - Hva ka du blære dig med!

500 kr budt

Fra : Henrik Mahler

Dato : 07-09-04 20:30

Hej igen