Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Solnedgang og lidt landskab
Fra : Hans Kruse

Dato : 07-09-04 23:04

Her er lidt fra en af de dejlige time sidst på dagen
http://www.pbase.com/hkruse/image/33555297/original.
http://www.pbase.com/hkruse/image/33555296

Flere er her http://www.pbase.com/hkruse/sunsets

Kommentarer modtages gerne, men ellers gå ud sidst på dagen og skyd nogle
billeder. Jeg havde ikke stativ med, så derfor er nogle af billederne taget
med ISO 1600 og lidt vel kornede.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-09-04 23:54

> [...]
>
> Kommentarer modtages gerne, men ellers gå ud sidst på dagen og skyd nogle
> billeder. Jeg havde ikke stativ med, så derfor er nogle af billederne

Hejsa Hans.

Dejlige solnedgangsbilleder, jeg lagde først selv mærke til den alt for
sent, så jeg kom ikke ud, så det er rart at du har taget nogle. Det første
er et rigtig godt billede, jeg synes bare det er lidt synd at du har brug
ISO 1600, da det giver en del støj i billedet, men det nævner du jo også
selv. Tror også du med fordel kunne lave det til et panorama, hvor du
beskærer, hvor tågen danner de forskellige lag, kunne se helt vildt fedt ud

MVH
Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-09-04 09:43

> [...]
> selv. Tror også du med fordel kunne lave det til et panorama, hvor du
> beskærer, hvor tågen danner de forskellige lag, kunne se helt vildt fedt

Her er et beskåret billede, dog ikke helt det samme.
http://www.pbase.com/hkruse/image/33575610/original

Mvh, Hans

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-09-04 09:57

> ud
> >

> Her er et beskåret billede, dog ikke helt det samme.
> http://www.pbase.com/hkruse/image/33575610/original

Se det var straks bedre, hvis du spørger mig. Det ser godt ud

MVH
Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-09-04 08:22

> http://www.pbase.com/hkruse/image/33555297/original.
> http://www.pbase.com/hkruse/image/33555296

Kalveboderne?

--
-Jens B.

(sidst opdateret 1. september 2004)

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-09-04 08:58

> Kalveboderne?

Kongelundskroen og Kalveboderne.
Mvh, Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-09-04 09:37

> Kongelundskroen og Kalveboderne.

Dejligt område. Jeg har faktisk overvejet at foreslå en foto-skovtur derud
for gruppens sjællændere. Så kunne vi alle pakke cyklen en lørdag eller
søndag og se, hvad vi kunne få ud af det derude. Naturen er jo helt unik, og
der er også gode motiver med alle de Kite-surfere, der holder til omkring
Kongelunden.

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-09-04 09:45

> [...]
og
> der er også gode motiver med alle de Kite-surfere, der holder til omkring

God idé sidst på dagen måske. Jeg har slet ikke fået udforsket det endnu.
Kun et par gange til Kongelundskroen med gåture langs stranden.
Mvh, Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-09-04 09:59

> God idé sidst på dagen måske. Jeg har slet ikke fået udforsket det endnu.
> Kun et par gange til Kongelundskroen med gåture langs stranden.

Kalvebodernes natur er unik, og der er cykelstier på kryds og tværs. Området
blev inddæmmet i 40'erne, og ligger flere meter under havets overflade. Der
græsser kreaturer og får, ligesom der er meget vildt og mange fugle i
området. Man forsøger at bibeholde en hårfin balance, hvor de græssende
kreaturer er med til at holde området åbent (da der ellers ville vokse skov
op), og den stadige dræning/pumpning er med til at holde området tørt, da
det ellers ville blive genoversvømmet.