Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har leget lidt med Coppermine
Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 21:04

Hej

Jeg har leget lidt med Coppermine på min hjemmeside http://www.henrikaaen.dk
Det jeg har prøvet indtil videre ser ud til at være nemt at have med at
gøre.

Hilsen
Henrik Aaen

Fra : Alex Jensen

Dato : 07-09-04 15:47

Hvorfor ikke http://gallery.sourceforge.net/ som er langt mere genialt?
og har man mod på det kan man prøve v2beta, som nok skal blive godt ;)

Mvh Alex

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 07-09-04 23:11

Henrik Aaen wrote:
> Hej
>
> Jeg har leget lidt med Coppermine på min hjemmeside
> http://www.henrikaaen.dk Det jeg har prøvet indtil videre ser ud til
> at være nemt at have med at gøre.

Hej Henrik!

Så du har også været på English Muffin Road i Frederick... :)
- det var en insider - Henrik og jeg er kollegaer.

Jeg har brugt WebAlbumGenerator til mine knipserier:
http://www.beltoft.dk/gallery/
http://www.beltoft.dk/lotus/
http://www.beltoft.dk/sportscar/

/Mogens

Fra : Gert Hansen

Dato : 09-09-04 07:09

Prøv at se lidt på jalbum - med utal af designs og features - det er nemt,
det er godt og så er det freeware!!

http://jalbum.net/index.jsp

--
Gert Hansen
Så du røgen? Se www.mados.dk

Fra : Lasse R. A.

Dato : 09-09-04 14:25

"Henrik Aaen" <haa-at-gvdnet-dot-dk> wrote in message news:<413cc26f$0$305$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...
> [...]
> Det jeg har prøvet indtil videre ser ud til at være nemt at have med at

www.minigal.dk er også et ganske udemærket bud på et gallery. Og så er
det til med lavet af en fotograf ;)

det kan fx ses i brug på min egen side www.risici.dk/gallery

Mvh Lasse