Kattemiljø
Fra : Frk. Clausen

Dato : 07-09-04 18:23

Hej allesammen.

Om en lille halv time ringer jeg og siger ja til to små mislinger

Så i den anledning vil jeg spørge om der er nogen herinde der har et
kattemiljø som de vil af med og kan levere i Holbæk.

Send gerne et billede...

/Kristina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-04 20:51

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Så i den anledning vil jeg spørge om der er nogen herinde der har et
> kattemiljø som de vil af med og kan levere i Holbæk.

Uha, desværre ikke nej. Men jeg ved at i enden af linket herunder, kan
du få et billigt klatremiljø, det fremgår dog ikke af hjemmesiden...
Men prøv og ring til dem og få en snakker. De skal vist have solgt ud
inden flytning så måske er du heldig at få et godt til en billig
penge... ,-)

http://www.bjoernegaard.dk/Kradsetræer.htm

> /Kristina

Og så vil vi da gerne høre mere om de to mislinger og se billeder og
sårn ;-D

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-04 16:20

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så i den anledning vil jeg spørge om der er nogen herinde der har et
> kattemiljø som de vil af med og kan levere i Holbæk.

Harald Nyborg plejer, at have små klatremiljøer til 100 - 200 kr.
Det er selvfølgelig ikke gulv til loft modellen, men kattene plejer nu også
at være glad for mindre, så kan man jo altid købe / bygge et stort
klatremiljø senere.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 08-09-04 18:09

> [...]
>
> Så i den anledning vil jeg spørge om der er nogen herinde der har et
> kattemiljø som de vil af med og kan levere i Holbæk.

Hej Christina,

jeg kommer selv fra Holbæk og havde den glæde at køre i Maxi Zoo og købe et
kattemiljø til min misling:)

Der kan du evt. også kigge - nogle gange har de nogle gode tilbud.

Tillykke med mislingerne:)

Karina

---

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 08-09-04 19:14

> Hej Christina,
>
> jeg kommer selv fra Holbæk og havde den glæde at køre i Maxi Zoo og købe
et
> kattemiljø til min misling:)

Jep....jeg fik også et kanon godt gulv til loft klatremiljø til kun 500kr
også i Maxi Zoo

Hilsen Miver og Mules mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Karina Nielsen

Dato : 09-09-04 17:48

"Miver og Mulle's mor Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:413f4bcf$0$206$14726298@news.sunsite.dk...

> et
> >

> Jep....jeg fik også et kanon godt gulv til loft klatremiljø til kun 500kr
> også i Maxi Zoo

Godt at følge med i deres tilbudsavis engang imellem:) De har nogle gode
tilbud - som man næsten ikke kan sige nej til*gg*

Karina

---

Fra : Frk. Clausen

Dato : 09-09-04 17:53

Har været inde på deres hjemmeside og der er ingen tilbudsavis nu!!!

ØV!!!

Fra : Karina Nielsen

Dato : 10-09-04 11:45

Kommer nok med posten;)

Karina

> Har været inde på deres hjemmeside og der er ingen tilbudsavis nu!!!

> [...]

---

Fra : Annette

Dato : 10-09-04 14:50

Likita kommer med mit gulv til loft (0-3.20 m) kattetræ, og sætter det endda
op. Jeg synes ikke de er specielt dyre, men det er selvfølgelig individuelt.
Jeg skal gi' ca. 1000 kr. for 2 sokler i bunden og så op i 3.20 m med
hængekøjer, senge og platauer. Nu har jeg selvfølgelig ikke fået det endnu,
kommer om ca. 10 min., men indtil videre kan jeg kun anbefale det.

Bjørnegård har også nogle rigtig fine kattemiljøer til en rimelig pris, så
det er også værd at kigge der.

God fornøjelse med det :)

Mvh
Annette