ynkelig og yndig.....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-04 19:38

indimellem forundres man over hvor ynkelig en kat kan se ud indimellem....
og hvor yndig på andre tidspunkter*G*

prøv engang at stikke næsen forbi mit album og se de nyeste billeder af
dizzypigen....

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=7&folder=974&limit_start=0&limit_user=15

--
Knus, Sabina
Jeg har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... send mig en mail

Fra : lene

Dato : 07-09-04 20:01

Lille miss Dizzy
ÅÅÅÅÅHHHHH!
Her sidder jeg og blir helt-- alt muligt!
Hvor er hun dog skøn. Hun ser altså dybt ulykkelig ud når hun er våd. Hvor
kan du nænne det!
Mange hilsner fra Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-04 20:12

lene wrote:
> Lille miss Dizzy
> ÅÅÅÅÅHHHHH!
> Her sidder jeg og blir helt-- alt muligt!

ja, når man ser de billeder er det jo ikke så underligt at vi slet ikke har
kunne forestille os at sælge hende*G*

> Hvor er hun dog skøn. Hun ser altså dybt ulykkelig ud når hun er våd.
> Hvor kan du nænne det!

kan jeg jo næsten heller ikke*G* men med sådan en pels er det altså
nødvendigt med et bad indimellem*G* heldigvis er hun stadig så lille at hun
kan være i håndvasken*G* er lidt spændt på hvordan hun klarer den når vi
graduerer til bruseren*G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-04 20:44

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> writes:

> indimellem forundres man over hvor ynkelig en kat kan se ud indimellem....
> og hvor yndig på andre tidspunkter*G*

Ja det er godt nok til et 10 tal for ynkelighed...
Selv ikke Anastacia kan se så ynkelig ud når hun er i bad, hmm måske
fordi hun bruger sirenen så jeg har ringen for ørerne i et par
dage...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-04 21:07

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=7&folder=974&limit_start=0&limit_user=15

Hvor er hun yndig.

Der findes ikke noget mere ynkeligt, end en kat, der er plaskvåd.

Det var et stort knæk på vores Phoebes stolthed, da hendes store buskede
hale blev våd.
Hun løb rundt og rundt efter den i laaaang tid.

Mvh. www.tjekmig.dk