Sikke en morgen!!
Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-09-04 17:40

Hejsa! Lige en lille
ih-hvor-er-det-rart-at-kunne-sove-længe-om-søndagen-historie

Jeg har et arbejde, hvor jeg skal stå op før fanden får sko på! Derfor er
min søndage helliget til rigtigt at sove ufatteligt længe, og rigtigt fise
den af, som man jo næsten kun kan om søndagen. Men men men, når man har tre
katte er det ikke altid lige at planlægningen holder.

Vores tre vidundere har stort set aldrig bøvl med hårbolde, men engang
imellem hver anden måned skal de åbenbart lige ud! Denne gang synes Yatzy at
det skulle ske søndag morgen kl. 6.45. Ja I læste rigtigt 6.45!!!!

Jeg ligger der langt væk i drømmeland, men åbenbart ikke længere væk end at
jeg vågner af _lyden_! Hark Hark (og diverse andre brækkelyde) Lige ved
siden af sengen! Jeg ligger lige et par sekunder og overvejer situationen.
Det er meget tidligt, det er søndag. Jeg gider egentlig ikke træde i det,
når jeg står op (det har vi vist alle prøvet adr) og så går det op for mig:
vi har lige fået nyt gulvtæppe på! Jeg hopper ud af sengen, forskrækker
katten, der brækker sig ud over det hele! Kan høre der er mere på! Forsøger
at nå at smide hende ud i gangen inden den næste eksplosion kommer, men for
sent! I svinget over sengen kommer der en stråle så lang ud af hende! Ser et
øjeblik opgivende ud, men fortsætter kampen for at redde tæppet. Tæppet er
reddet! Jeg skrubbede og skrubbede denne søndag morgen, og efterhånden som
tæppet blev rent gik det op for mig at det med at stå sent op var fortid.

Jeg brugte resten af morgenen på at vaske klamt sengetøj! Sådanne morgener
kan jeg ikke lade være med at tænke:" Hvad er det med de katte, der gør at
man bare tilgiver dem, når den gnider sig op af benet og spinder?"

Jeg kan i hvert fald ikke undvære mine. Heller ikke selvom de ødelægger min
søndag morgen!

Kari Og de tre banditter ( som vores nye naboer bruger som undskyldning
for at kigge ind af vores vinduer. De er jo så flotte! Hmmm)

Fra : Denise

Dato : 06-09-04 20:07

Kari Eiffert wrote:
> [...]
>
> Kari Og de tre banditter ( som vores nye naboer bruger som
> undskyldning for at kigge ind af vores vinduer. De er jo så flotte!

Tak for historien. Det er altid dejligt at have lidelsesfæller, så ved man
da, at man ikke er helt alene i verdenen, med de samme problemer . Og når
manden ser stram ud i ansigtet, kan man altid sige, "men det gør andre katte
skam også, det er skam meget normalt"

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-09-04 13:16

On 2004-09-06 18:39:57 +0200, "Kari Eiffert"
<kari.eiffert.nospam@mail.dk> said:

> Hejsa! Lige en lille
> ih-hvor-er-det-rart-at-kunne-sove-længe-om-søndagen-historie

<klip - en lang og velkendt historie..>

Ih hvor velkendt... og af sære grunde er det bedste sted at brække sig
pt min seng... *suk*
Forleden gjorde første Donna - og så Ditte det med ca 1 times
mellemrum. Lige timet godt nok til at man når at gøre rent efter nr. 1
og næsten falde i søvn igen - før nr 2 begynder. Argh!
Men - de aner jo ikke at der er noget galt i det - og jeg bekymrer mig
jo også mere om, hvad der mon en galt med kræet end om sengetøjet -
trodt alt.. Selv *mens* jeg vasker og tørrer af sengetæppe og
gulvtæpper efter bedste evne
Og det var for resten starten på en gang mavevrøvl pga et (for) hurtigt
og forkert foderskift pga en pludselig gallopperende allergi - så de er
lidt undskyldt..

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 08-09-04 08:56

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Ih hvor velkendt... og af sære grunde er det bedste sted at brække
> sig pt min seng... *suk*

Nåja, her synes hele flokken er det er bedst at brække sig lige foran
en dør eller på dørtrinet. Det kan jeg nogle gange godt blive lidt
muggen over, men som i andre siger så tilgiver man jo hurtigt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.