Endelig fik vi kat :)
Fra : Alice M

Dato : 06-09-04 17:34

Hej Gruppe..

Har ikke rigtigt skrevet her før, men følger nu meget interesseret med i
jeres snak og debat.

Jeg fik en af Mette's skønne killinger (Petheaven) for 5 uger's tid siden,
og hun er faldet utroligt godt til.

Yrsa er nu noget af det sødeste. Vil gerne være med til alting og elsker at
lege; Både alene med sin røde snor (favorit legetøjet som bæres rundt i
munden det meste af tiden) og med os.

Synes lige i skal se et billede af tøsen.

Som det ses vil hun gerne være med til alting ... også til tandbørstning :)

Vand er ikke længere "farligt" i hendes øjne :)

http://www.maetzke.dk/Billeder/YrsaVand.jpg

hæ hæ...

Hilsen Alice

Fra : Ida

Dato : 06-09-04 18:08

--

"Alice M" <pingu_82@yahoo.skidt> skrev i en meddelelse

> [...]
:)

> Vand er ikke længere "farligt" i hendes øjne :)

Hej Alice

Sikke en skøn tøs du har der og hvilket vidunderligt billede det er lykkedes
dig at tage af hende

Held og lykke med hende *s*

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes uge 40

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-09-04 19:41

"Alice M" <pingu_82@yahoo.skidt> writes:

> Hej Gruppe..

Hej Alice

> Har ikke rigtigt skrevet her før, men følger nu meget interesseret med i
> jeres snak og debat.

En gang har været den første for os alle

> [...]
> lege; Både alene med sin røde snor (favorit legetøjet som bæres rundt i

Ja de var/er godt nok skønne de små. Og det er bestemt ikke tosset at
få sådan en lille krammenussepakke på fire ben

> Synes lige i skal se et billede af tøsen.

Hun er godt nok blevet endnu mere nuser, lyder til at hun har fundet
sig et godt sted at bo.. ;-D

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-09-04 13:06

On 2004-09-06 18:33:36 +0200, "Alice M" <pingu_82@yahoo.skidt> said:
> [...]
> lege; Både alene med sin røde snor (favorit legetøjet som bæres rundt i

Næh hvor er hun (stadig) dejlig! Jeg er en af dem, der har fulgt Yrsa
og hendes søskende på Dekatten fra før de blev født. De er *så*
knusdejlige
Godt at se at Yrsa stadig er en rigtig lille smuk linselus Til
lykke med hende!
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 08-09-04 14:33

"Alice M" <pingu_82@yahoo.skidt> wrote in

> http://www.maetzke.dk/Billeder/YrsaVand.jpg

Hun er da en nuttet lille størrelse.
Mowsen er heller ikke rigtigt bange for vand, dog ryster han poterne
vildt når han vader rundt i vandet i brusenichen når jeg har badet. Han
bliver udenfor under selve badningen, men når jeg slukker for
vandet...vupti...så står han der bare eller ligger, så han bliver
lækkert våd.

Glæder mig til at høre mere om Yrsa.

--
Kate