kig her. HJÆLP!
Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-09-04 02:56

Jeg fandt lige denne annonce på www.dba.dk.

Chihuahua, 12 mdr., Lille handicappet dreng søger omsorgsfuldt hjem. Willie
er født m.defekte bagben men er en glad/velfungerende hund.Kan ej blive
renlig. Ring for mere info

Please en eller anden?
Jeg kan slet ikke overskue sådan en hund, men den må hjælpes. En eller
anden? Søg på chihuahua i søgefunktionen, så kommer den frem under
kategorien "hunde".
Jeg bliver helt sørgeligt tilpas...

Mvh. Nana (trist)

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-04 05:24

--
Hej Nana

Jeg har telefonnummer og email-adresse til vedkommende, men kunne forestille
mig, det er en såkaldt *troll*.
Du er velkommen til at skrive efter ovenstående....husk at rette i min
email-adresse.

Mvh

Tina

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-09-04 09:47

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
forestille
> mig, det er en såkaldt *troll*.
> Du er velkommen til at skrive efter ovenstående....husk at rette i min

Hej Tina...

Hvad er en "troll"? Er det fusk eller hvad?

Jeg ville aldrig tage sådan en hud til mig, medmindre jeg havde penge til at
aflive den. Den må have det så skidt, hvis den er virkelig. Gys...

Mvh. Nana

Ps. Jeg kan ikke undgå dba.dk. Jeg leder efter en tæve til Peanut.

Fra : Mus

Dato : 07-09-04 16:36

> Ps. Jeg kan ikke undgå dba.dk. Jeg leder efter en tæve til Peanut.

Jamen Nana, du kan da sagtens undgå dba, hvis du ikke bryder dig om den

Der er sikkert nogle der kan hjælpe dig her. Eller søg på nettet, spørg DKK
etc etc

LN

Fra : MGA

Dato : 07-09-04 06:26

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan slet ikke overskue sådan en hund, men den må hjælpes. En eller
> anden? Søg på chihuahua i søgefunktionen, så kommer den frem under

...og så ikke noget med at sidde og læse hundeannoncer i dba mere - du
udsætter dig selv for stress.
*kram*

Mette

Fra : Mus

Dato : 07-09-04 08:43

Nana Sørensen <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6z8%c.45561$Vf.2320606@news000.worldonline.dk...
> [...]
> Jeg kan slet ikke overskue sådan en hund, men den må hjælpes. En eller
> anden? Søg på chihuahua i søgefunktionen, så kommer den frem under

Jeg ved ikke hvis den ikke selv kan besørge. Så ved jeg nu ikke om der er så
meget at holde liv i hunden for. Det er da synd og helt mod hundens natur og
stolthed.

Er imod den der køb og smid væk mentalitet - men det må heller ikke betyde
man holder liv i dyrene for menneskenes skyld.

Jeg ved det er svært - men det er menneskenes ansvar at hundende har det
godt både psykisk og fysisk og tage det endelige skridt når det er tiden for
dette.

Håber da der er nogen der har så meget tid at de kan tage sig af sådan en
hund. At sådan en hund skal være alene i 8 timer er helt urimeligt . Der
skal så vidt som overhovedet muligt undgås at hunden tisser og skider ned af
sig selv, dvs den skal luftes mange gange. Det er ikke nok man bare synes
den er sød eller at det er synd. Det kan den hund ikke bruge til noget.

Havde jeg selv haft en sådan hund havde jeg også beholdt den så længe den
var glad. Men kunne jeg ikke have den mere ville jeg klart aflive den.
Den er jo sikkert sød og nuttet men den risikerer også at skifte hjem mange
gange - for det er et stort arbejde.

LN

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-09-04 09:45

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> var glad. Men kunne jeg ikke have den mere ville jeg klart aflive den.
> Den er jo sikkert sød og nuttet men den risikerer også at skifte hjem

Hej LN.

Det var netop det jeg mente... Jeg syntes det var så synd for den stakkels
hund. Ingen kan være tjent med en hund der har det så skidt. Og hunden
er ikke tjent med sådan en lidt. Gys...

Mvh. Nana

Fra : Louise

Dato : 07-09-04 09:23

Ja, det gør jeg sørme også, men på en helt anden måde. Hvorfor i
alverden får de ikke sådan en hund aflivet. Det er sgu da uværdigt at
den ikke kan blive renlig i i det hele taget er det tåbeligt at holde
liv i forskellige syge hunde, når der findes så mange sunde og raske
hunde, der søger hjem.

Vorherre bevares siger jeg bare. Men der er jo salg i racen, så
hvorfor ikke...

Louise

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-09-04 09:48

"Louise" <egdal@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunde, der søger hjem.
>
> Vorherre bevares siger jeg bare. Men der er jo salg i racen, så

Hej Louise...

Det var netop det jeg mente... For helvede. Stakkels hund. Den Skulle have
været aflivet, så snart man kunne se handicappet. At den ikke kan blive
renlig, hmm... Hvilken hund er tjent med at pisse og skide på sig selv? Det
er bare ikke værdigt...

Mvh. Nana

Fra : x Vuf x

Dato : 07-09-04 11:09

On Tue, 7 Sep 2004 03:55:49 +0200, "Nana Sørensen" wrote:

> [...]

>Jeg kan slet ikke overskue sådan en hund, men den må hjælpes. En eller
>anden? Søg på chihuahua i søgefunktionen, så kommer den frem under

Jeg bli'r dårlig tilpas ved, at den stakkels hund
ikke er aflivet kort efter fødslen!

Mvh Sonja