Kan folk udelukkes fra en nyhedsgruppe
Fra : Kim Olsen

Dato : 07-09-04 23:05

Hej gruppe

Selvom jeg er en flittig bruger af denne og andre nyhedsgrupper - er jeg
ikke helt klar over reglerne.

Når nu den samme person dukker op vinter efter vinter for at ødelægge
nyhedsgruppen med enslydende udfald mod DCU og værst: mod alle andre
skribenter i gruppen.

Findes der så ikke regler , som kan udelukke personen i kortere eller
længere tid?

Jeg synes at det er synd, når ellers gruppen fungerer hele sommeren at hele
vinterdebatten kommer til at handle om krigen mellem een person og DCU.

Det må alt andet lige betyde at nogle melder fra gruppen for at hvile ørerne
en gang i mellem.

Kim Olsen
Knaus Azur 510

Fra : Carsten Holck

Dato : 07-09-04 23:45

Heldigvis fandt Kim Olsen <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> tastaturet
og skrev i news:413e2f56$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> [...]
> person og DCU.
>
> Det må alt andet lige betyde at nogle melder fra gruppen for at hvile

Desværre - eller heldigvis alt efter temperament, der er kun en
redningsplanke, de fleste news læsere har en mulighed for at blokerer for
enkelte afsendere, så på den måde kan du slippe for en uønsket afsender, det
hjælper dog ikke på alle de opfølgninger der typisk kommer fra folk der
"fodre trolden" så helt godt er det ikke.

/carsten

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 08:55

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> wrote in message news:<413e39cf$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
> hjælper dog ikke på alle de opfølgninger der typisk kommer fra folk der
> "fodre trolden" så helt godt er det ikke.

Til Carsten

Har du overvejet bare at springe disse indlæg over ? eller er
problemstillingen FOR vanskelig?

Hilsen
verner

Fra : Carsten Holck

Dato : 10-09-04 00:51

Heldigvis fandt ven_hj@yahoo.dk <ven_hj@yahoo.dk> tastaturet og skrev i
> "Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> wrote in message

> Til Carsten
>
> Har du overvejet bare at springe disse indlæg over ? eller er
> problemstillingen FOR vanskelig?

Undtagelsesvis vil jeg undlade at springe dit indlæg over - for at bede dig
bemærke at jeg faktisk *meget* sjældent besvarer dine skriverrier

/carsten

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 08:53

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message news:<413e2f56$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> skribenter i gruppen.
>
> Findes der så ikke regler , som kan udelukke personen i kortere eller

NEJ KIM OLSEN, DET ER FOLKS DEMOKRATISKE RET AT YTRE SIG. HVERKEN DU
ELLER ANDRE HYLERE SKAL BESTEMME HVEM SOM MÅ YTRE SIG, OG HVAD EMNE DE
YTRER SIG OM, tror du at din hjerne kan forstå det?

HVERKEN DU ELLER DE ANDRE HYLERE ER SMAGSDOMMERE ELLER CENSURMESTRE
HER.

DET ENESTE RÅD JEG KAN GIVE DIG ER AT DU BEDER DIN MOR LÆRE DIG
HVORDAN DU SPRINGER MINE INDLÆG OVER OG INDLÆG SOM HANDLER OM DCU.

> [...]
>
> Det må alt andet lige betyde at nogle melder fra gruppen for at hvile ørerne

ELLER OGSÅ HAR DE SÅ MEGET MELLEM ØRERNE AT DE FORSTÅR AT SPRINGE DE
INDLÆG/EMNER OVER DE IKKE KAN LIDE!

> Kim Olsen
> Knaus Azur 510

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 08-09-04 09:58

ven_hj@yahoo.dk wrote:

En masse mund gail. *KLIP....

Brug 10 min. på disse link, og så vil jeg
sige det igen.

http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm
http://www.camping-fritid.dk/indhold/webside.asp?articleGuid=4675

Don't feed the troll....

Efter jeg skrev linkene blev der stille i de andre tråde
og tak for det.

Gismo.

Og et til Verner.

http://www.psykologhjaelp.dk/

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 19:15

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<413eca29$0$13841$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:
>
> En masse mund gail. *KLIP....

Har du overhovedet fattet hvad debaremnet er?

> Brug 10 min. på disse link, og så vil jeg
> sige det igen.
>
> http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm

Ja Carsten det er jo dine ord! ikke mine.

> http://www.camping-fritid.dk/indhold/webside.asp?articleGuid=4675

En masse øregejl og uforskammede sammenligninger som ingen steder høre
hjemme.
Hvem er skurken her ? DCUs informationschef eller BB ?

> Don't feed the troll....
>
> Efter jeg skrev linkene blev der stille i de andre tråde
> og tak for det.
>
> Gismo.
>
> Og et til Verner.
>
> http://www.psykologhjaelp.dk/

Du er så tilpas plat og primitiv at du godt kan nedsætte dig som
talsmand for HYLERNE HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHH

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 08-09-04 21:30

Klip

> Du er så tilpas plat og primitiv at du godt kan nedsætte dig som
> talsmand for HYLERNE HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHH

Enig Verner - det er plat og primitiv.
Netop derfor er det yderst velskrevet til dig !

Forstod du den HEHEHEHE HAHAHAHAHA HIHIHIHI

Se Verner - jeg har lige fundet ud af, at mit tastatur også kan skrive med
store bogstaver. Nej hvor er det da sjovt.

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-09-04 09:37

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<413f6bdc$0$270$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Se Verner - jeg har lige fundet ud af, at mit tastatur også kan skrive med
> store bogstaver. Nej hvor er det da sjovt.

Tillykke Torben så du dog fundet ud af noget når du ikke kan finde ud
af hvad emnet i debatten er ! så helt tabt er du da ikke.

Hilsen
verner

Fra : pisingos

Dato : 09-09-04 15:45

> Tillykke Torben så du dog fundet ud af noget når du ikke kan finde ud
> af hvad emnet i debatten er ! så helt tabt er du da ikke.
>

> Hilsen
> verner

Øh !!!

Hvilken debat ?

Jeg kan ikke se nogen som helst debat udover den om din hylen og råben, og
tvivler på at på at andre kan.

Hvis der blot er een eneste (udover verner) som mener andet vil jeg da gerne
høre det her. Men hvis der overhoved ikke kommer responce - vil jeg tolke
det som at du står ret alene i verden med dit ævl.

Jeg håber virkelig - dine bestræbelser gør en forskel for din egen psyke -
for ellers er det da virkelig spild af tid.

Jeg føle dyb melidenhed med dig. Hvor må du have et sørgeligt liv - suk !

Fra : Tonni H. Nørgaard

Dato : 09-09-04 17:06

STOP..OP.... og få et liv, der må være andre ting på tapetet end at bla.
bla...... over et fjols der har en lille ..... eller bare er dum i
låget.....
Hilsen Tonni

Fra : pisingos

Dato : 09-09-04 19:08

Tonni H. Nørgaar skrev .... der må være andre ting på tapetet end at bla.
> bla...... over et fjols der har en lille ..... eller bare er dum i
> låget.....
> Hilsen Tonni

Det er faktisk det jeg netop forsøger at sige med mit indlæg - ved netop at
fortælle ham at der jo nok egentlig overhovedet ikke findes en eneste person
her i "debatten" som gider mandens inlæg (eller er der en?).

Som du vil kunne se af tidligere indlæg, deltager jeg normalt ikke i tumpens
opråb - men "glæden" ved at kunne vejlede og rådgive hinanden i dette
forum - er for mit vedkommende - ved at være forsvundet. Især når jeg
konstant "falder" over folks reaktioner på hans tåbligheder (feks. denne
tråd som mit "kill filter" ikke fanger da det er skrevet an en anden).

ps. vedr. .. mit liv - så har du totalt fejlvurderet det

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-09-04 23:09

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message

> Har du overhovedet fattet hvad debaremnet er?

Havde du overhovedet et emne, da du startede denne tråd ?
Du har selv en slem tendends til at "komme væk" fra emnet - blot for at
lukke l... ud.

Den der er vist det man kalder selvmål.....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-09-04 09:47

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<413f8303$0> > > ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Havde du overhovedet et emne, da du startede denne tråd ?

Da du åbenbart ikke selv kan finde ud af Jesper vil jeg hjælpe dig
lidt! Emnet i en given debattråd står altid i første (1) indlæg !
d.v.s. Jesper du skal lede efter et indlæg hvor der står et 1 tal ud
for ! fatter du det? et godt hint er at kikke op !

Hilsen verner

> Du har selv en slem tendends til at "komme væk" fra emnet - blot for at
> lukke l... ud.

Ser du Jesper, jeg starter altid med at skrive et seriøst indlæg. ALLE
som reagererpå dette indlæg fortjener svar når de skriver til mig ! I
det aktuelle tilfælde er det KUN primitive HYLERE der reagerer med
svinske indlæg som IKKE har noget med debatemnet at gøre.
Imidlertid fortjener disse primitive HYLERE at få svar på tiltale I
SAMME ÅND OG TONE SOM DE TILTALER MIG sådan er det og sådan bliverdet.
Disse primitive og for nogen af dem småt begavede personer skal IKKE
diktere HVEM som skriver i denne nyhedsgruppe eller HVAD der skrives
om i denne nyhedsgruppe !

SÅ HAR JEG SKREVET DET UD I PAP SÅ ALLE HYLERE FATTER HVAD DET
DREJERSER SIG OG OG OGSÅ DU JESPER.

Til alle dem som seriøst vil debattere emnet er jeg altid klar.

Hilsen
verner

> Den der er vist det man kalder selvmål.....

Ja du fører 7-0 Jesper tillykke du er en helt.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 09-09-04 22:39

[klip - en masse fis]

Nej Verner alias ??? - jeg fatter ikke hvad du fabler om.
Og det er der tydeligvis heller ikke andre herinde, der gør !
Det ku' jo være et vink med en vognstang til dig om at lukke ned for
idiotien og enten opføre dig lidt almindeligt dannet (om muligt), eller også
bare fise af !
Og du fører da vist 0-enhulensmasse....
Forstå det nu - du kan jo ikke føre en ganske almindelig debat med
mennesker - selv folk, der giver dig delvis ret, klynker du af som en såret
skoletøs fra 5. klasse.
Gå nu ud og få dig et liv....bare et eller andet liv istedet for at leve for
at pisse folk herinde af.

Selv din mor ville være flov over at læse dine indlæg her !
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-09-04 16:35

> [...]
> HVORDAN DU SPRINGER MINE INDLÆG OVER OG INDLÆG SOM HANDLER OM DCU.

> ELLER OGSÅ HAR DE SÅ MEGET MELLEM ØRERNE AT DE FORSTÅR AT SPRINGE DE

Tjah - hellere hyler end sådan en ynkelig, højlydt klynker....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-09-04 09:49

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<413f26b1$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> hele

> ørerne

> Tjah - hellere hyler end sådan en ynkelig, højlydt klynker....

Jhae Jesper sådan resonerer man når man ikke fatter hvad indholdet er.

Hilsen
verner

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 08-09-04 14:12

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skribenter i gruppen.
>
> Findes der så ikke regler , som kan udelukke personen i kortere eller

Man kunne jo også bare undlade at læse mandens indlæg, så mange skriver han
jo heller ikke.Man kunne også plonke ham hvis man ellers ikke kan lade være
med at læse hans indlæg.
Faktisk synes jeg det er værre med alle de følgeindlæg der kommer, de er
sværere at plonke. læs "dit eget indlæg "

Mvh. Steen Jakobsen.

Fra : Verner

Dato : 08-09-04 14:13

On Wed, 8 Sep 2004 00:04:32 +0200, "Kim Olsen"
<kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote:

>Når nu den samme person dukker op vinter efter vinter for at ødelægge
>nyhedsgruppen med enslydende udfald mod DCU og værst: mod alle andre
>skribenter i gruppen.

Problemet er nok ikke så meget omtalte person, men nok mere alle dem
som gladeligt holder hans gryde i kog !

Lad ham dog skrive hvad han vil - og slet det stille og roligt..

Verner (ikke ham altså..)

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-09-04 09:52

Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<i11uj05bobo68uvbtckvj5kvge98lipap1@4ax.com>...

> Problemet er nok ikke så meget omtalte person, men nok mere alle dem
> som gladeligt holder hans gryde i kog !
>
> Lad ham dog skrive hvad han vil - og slet det stille og roligt..
>
> Verner (ikke ham altså..)

Godt skrevet navnebroder....men det kræver jo lidt hjernemasse at
forstå indholdet i dit indlæg ))

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 09-09-04 22:41

> Verner <Verner@post.dk> wrote in message

> Godt skrevet navnebroder....men det kræver jo lidt hjernemasse at
> forstå indholdet i dit indlæg ))
>
> Hilsen
> verner

Jamen så har Klynke-Verner jo netop ikke forstået en bønne...

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Trix

Dato : 09-09-04 17:01

"Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er nok ikke så meget omtalte person, men nok mere alle dem
> som gladeligt holder hans gryde i kog !
>
> Lad ham dog skrive hvad han vil - og slet det stille og roligt..

Hej Verner ( et belastende navn p.t. - for at undgå misforståelser,
skriver jeg Verner(ven_hj@yahoo), når det ikke er dig

Jeg er ikke enig med dig.
Der kommer hele tiden nye folk i dette forum.
Alle (jeg tør godt bruge ordet alle i denne sammenhæng) undrer sig over en
vis persons RÅBEN og overfusende bemærkninger.

Enhver der har prøvet at gå i en dialog med Verner (ven_hj@yahoo)., finder
ret hurtigt ud af, at den person er en skændsel for en saglig debat.
Mange har prøvet - mig selv incl., at opfordre Verner(ven_hj@yahoo), til at
følge de ganske simple retningsliner som f.eks ikke at "råbe" med store
bogstaver. Som retur får man smidt en masse l... i hovedet og bliver kaldt
Hyler m.v.

Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at folk nærmest skal skræmmes væk af
denne ubehøvlede optræden fra Verner(ven_hj@yahoo), hvis eneste mission er,
at høvle ned på DCU.
Jeg tror mange af den grund forsvinder fra dette forum igen. Ærgeligt for
nyhedsgruppen.

Er jeg helt forkert på den. Lad mig få Jeres meninger.

Ved Jeres tilkendegivelse forventer jeg, at Verner(ven_hj@yahoo) er så
fornuftig at han kan se, at hans DCU mission ikke er ønsket i dette forum.
Kan han ikke fatte det, kan vi ikke tage ham alvorlig i nogen henseende.

Evt. kommentarer fra Verner(ven_hj@yahoo), vil ikke blive besvaret herfra.

Hilsen Torben

Fra : Kim Olsen

Dato : 09-09-04 19:38

> Jeg tror mange af den grund forsvinder fra dette forum igen. Ærgeligt for
> nyhedsgruppen.
>
> Er jeg helt forkert på den. Lad mig få Jeres meninger.

Ja det var også mit budskab i starten af tråden, at nye bliver skræmt væk.
Det er jo ikke sikkert de har hørt om Bo Børgesens Brutale
Bogstaveringsformer - og kan genkende hans alias'er (det betyder dæknavne
Verner!).

Men jeg tror desværre han er mindst et par numre for provokerende til at man
kan tie han ihjel. Derfor mit spørgsmål om man ikke kunne finde en regel at
slippe af med ham på. Men det tyder det jo ikke på.

hilsen
Kim Olsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-09-04 11:05

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message news:<4140a1cf$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
> Verner!).
>
> Men jeg tror desværre han er mindst et par numre for provokerende til at man

Jeg lader mig ikke skræmme af en flok HYLERE )) hohohohohoohhohoo
Jeg kan garantere JER HYLERE at jeg svarer på ALLE jeres indlæg som
sviner min person til, det er et løfte ))

Derfor mit spørgsmål om man ikke kunne finde en regel at
> slippe af med ham på. Men det tyder det jo ikke på.

Men der findes en regel at komme af med HYLERNE på ! hvis man generer
debatten uden at deltage i emnet så kan folk smides ud.

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-09-04 18:47

[Klip - GAB]

> Men der findes en regel at komme af med HYLERNE på ! hvis man generer
> debatten uden at deltage i emnet så kan folk smides ud.
>
> Hilsen
> verner

Jamen her kommer jo endeligt noget, vi kan bruge. Man vil således også kunne
udelukke en person, der starter uendeligt mange tråde, blot for at kunne
køre den samme, ørkesløse debat af sporet igen og igen, når det egentlige
formål blot er at skabe splid og ballade.
Det er jo unødigt trætte.

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-09-04 11:01

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<41407e5e$0$281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Hej Verner ( et belastende navn p.t. - for at undgå misforståelser,
> skriver jeg Verner(ven_hj@yahoo), når det ikke er dig
>

> Jeg er ikke enig med dig.
> Der kommer hele tiden nye folk i dette forum.

MEN de er gudskelov klogere end HYLERNE DE kan godt finde ud af at
springe et indlæg over de ikke kan lide heheheheheh.

> Alle (jeg tør godt bruge ordet alle i denne sammenhæng) undrer sig over en
> vis persons RÅBEN og overfusende bemærkninger.

DENNE person svarer KUN på tiltale ! i SAMME ånd og tone )) han
bliver tiltalt.

> Enhver der har prøvet at gå i en dialog med Verner (ven_hj@yahoo)., finder
> ret hurtigt ud af, at den person er en skændsel for en saglig debat.

Ja kære Trix og DU debatterer ? HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHH

> [...]
> bogstaver. Som retur får man smidt en masse l... i hovedet og bliver kaldt

Deltager DU i debatten om det EMNE der skrives om eller sviner du bare
andre til ?

> Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at folk nærmest skal skræmmes væk af
> denne ubehøvlede optræden fra Verner(ven_hj@yahoo), hvis eneste mission er,
> at høvle ned på DCU.

Hvis nogen bliver skræmt væk er det nok HYLERKORETS angreb der
skræmmer folk væk ! HYLERNE debatterer jo ikke vel do !

> Jeg tror mange af den grund forsvinder fra dette forum igen. Ærgeligt for
> nyhedsgruppen.
>
> Er jeg helt forkert på den. Lad mig få Jeres meninger.

Ja det er du. BEVIS... Når ALLE HYLERNE går på ignore bliver RO og der
bliver debatteret i denne gruppe , det skete sidste gang HYLERNE gik
på ignore ))

> Ved Jeres tilkendegivelse forventer jeg, at Verner(ven_hj@yahoo) er så
> fornuftig at han kan se, at hans DCU mission ikke er ønsket i dette forum.

Rigtigt, MEN det gælder KUN for HYLERNE som ikke kan finde ud af at
springe indlæg over ;_))

> Kan han ikke fatte det, kan vi ikke tage ham alvorlig i nogen henseende.

ILM hehehehehehehh.

> Evt. kommentarer fra Verner(ven_hj@yahoo), vil ikke blive besvaret herfra.

Tusind tak for det, for jeg er så høflig at svare på alle indlæg som
jeg er medinddraget i ! det er noget med opdragelse og høflighed Trix
!

> Hilsen Torben

Hilsen
verner

Fra : Hans

Dato : 09-09-04 17:06

Problemet er vel ikke Hr. Verner's alene, som jeg ser det er her i gruppen
indtil flere der har problemer!! Hohoo
Hr. Verner er faktisk en af dem der er i stand til at samle flest debattører
når han skriver et indlæg!! Hvaba...haha.
Jeg er ikke helt klar over hvorfor, da jeg ikke gider at "læse" hans indlæg.
Men det kan da ikke passe at vi skal til at indføre "Bananrepublik politik"
(Censur) bare fordi nogen ikke er i stand til at springe Hr. Verners indlæg
over.

Hilsen Hans

Fra : Carsten Holck

Dato : 09-09-04 22:39

Heldigvis fandt Hans <baalvej@tiscali.dk> tastaturet og skrev i
> [...]
> indlæg. Men det kan da ikke passe at vi skal til at indføre
> "Bananrepublik politik" (Censur) bare fordi nogen ikke er i stand til

Bare til information
http://groups-beta.google.com/group/dk.fritid.camping/about
er han topscorer for denne måned men 4x så amnge som nr.2

/carsten

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 10-09-04 04:14

> er han topscorer for denne måned men 4x så amnge som nr.2
>
> /carsten

Mange udviklingshæmmede har et kæmpe behov for kontakt.

Lad dog den stakkels mand skrive, det er sikkert den eneste kontakt han har
med omverdenen, han virker ensom, han har kun et enkelt emne at holde sig
til, men det kan han også en hel del om, -er faktisk rigtig dygtig til det.
(typisk adfærd)
Jeg tror egentlig ikke han har behov for at få svar på sine indlæg, han vil
som de fleste bare gerne høres, lyttes til og accepteres, det gøres nemmest
ved bare at lade ham få plads til det uden at svare, modspil og kritik kan
ofte udvikle aggressivitet og voldelig adfærd.
Jeg har medlidenhed med manden, jeg syntes det er synd for ham, han er et
stakkels ensomt menneske der ikke kan få sine behov for kontakt dækket på
andre måder.

Mit råd:

Bær over med den stakkels mand, og lad være med at svare, det lønner sig
sikkert i sidste ende og staklen får sine behov dækket..
_Han_ vil bestemt ikke få noget svar fra mig, jeg ser aldrig _hans_
indlæg.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-09-04 10:50

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<41411c00$0$284$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Mange udviklingshæmmede har et kæmpe behov for kontakt.

Ja Bente Jørgensen jeg kan se di er i FULD gang HAHAHAHAHAHAHAHH.

> Lad dog den stakkels mand skrive, det er sikkert den eneste kontakt han har
> med omverdenen, han virker ensom, han har kun et enkelt emne at holde sig
> til, men det kan han også en hel del om,

TAK.

-er faktisk rigtig dygtig til det.

Mange mange gange tak ))

> [...]
> stakkels ensomt menneske der ikke kan få sine behov for kontakt dækket på

Kære Bente Jørgensen slå dig ned som digter og gættekone DET er du
perfekt til ))

> [...]
> sikkert i sidste ende og staklen får sine behov dækket..
> _Han_ vil bestemt ikke få noget svar fra mig, jeg ser aldrig _hans_

HVORDAN HELVEDE KAN DU SÅ SKRIVE ALT DET ÆVL ??? ALMINDELIG
KÆLLINGESNAK??

eheheheheheehheheh )) DET er sgu da morsomt det her SÅ mange
klovne samlet på EET sted hahahahahahahah

> Venlig hilsen
>
> Bente Jørgensen

og Hilsen verner