Filter ?
Fra : Sten Bo

Dato : 07-09-04 03:20

Mangler der ørepropper?

Selv om benene sku vende ens må det være surt at blive meningsvoldtaget
på denne måde. Forførende taktik og man spør sig om det i virkeligheden
er en bræk-kur mod en eventuel debat om et emne. Det ville da være
rimeligt at se på resultatlisten, især når det har stået på over en
årrække og i forskellige brevkasser.

Vi bruger Outlook til at læse nyhedsgr. og kan derfor ganske let slippe
for visse typer indlæg. Med indlægget markeret gås op i linen for oven,
Meddelelse, og derefter ned i, Bloker afsender, hvorefter Outlook
tilbyder at slette alle indlæg fra afsenderen på egen PC.

Det er også muligt at oprette regler for indholdet - sådan at
f.eks.indlæg med mange kapitaler, store bogstaver efter hinanden sendes
i slettet post når de kommer ind i pc'en.

Hilsen Sten Bo

Fra : JAH

Dato : 07-09-04 07:43

Fint nok Sten vi ved præcis hvad eller hvem du mener, men er der ikke en
måde at stoppe galningen permanent? klage til udbyderen eller sådan noget,
jeg skal gerne gøre det bare der er en der vil fortælle hvordan det skal
gribes an

Jørgen

Fra : Carsten Holck

Dato : 07-09-04 10:22

JAH wrote:
> [...]
> en måde at stoppe galningen permanent? klage til udbyderen eller
> sådan noget, jeg skal gerne gøre det bare der er en der vil fortælle

Tja, han har tilsyneladende teledanmark som udbyder, og i deres betingelser
står vedr. TDC's ret til lukning af forbindelse

-------
Følgende forhold anses blandt andet for væsentlig misligeholdelses
K. Kunden medvirker til spredning af virus.
L. Kunden spreder e-mails, som er uønsket for modtageren (spam, kædebre-ve
eller lignende).
O. Kunden overtræder gentagne gange de til enhver tid gældende uskrevne
regler for god skik på internettet.
---------

Så det er vel bare med at komme igang med at samle dokumentation, men nemt
er det nok ikke ;-9
--
/carsten

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-09-04 11:05

"JAH" <jorgenhvolgaard@post.tele.dk> wrote in message news:<413d5872$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg skal gerne gøre det bare der er en der vil fortælle hvordan det skal

Til JAH

Hvilken person er det DU kalder galningen?

Nu skal jeg fortælle dig hvad du skal gøre!

Tag en kopi af et ubehøvlet og svinsk indlæg hvor en person svines
til eller kaldes noget nedladende !! Lad os som eksempel tage DIT
indlæg JAH! send det som en klage til internetudbyderen , i dette
tilfælde post.tele.dk så vil internetudbyderen reagere.

Kan du ikke lige sætte navn på dine udgydelser JAH ?

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-09-04 11:11

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<413d406e$0$26367$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> på denne måde. Forførende taktik og man spør sig om det i virkeligheden
> er en bræk-kur mod en eventuel debat om et emne.

Ja DU debatterer da IKKE nogen af emnerne ! læs dine egne indlæg og se
hvad de handler om, hvis du kan finde ud af det.

> [...]
> årrække og i forskellige brevkasser.
>
> Vi bruger Outlook til at læse nyhedsgr. og kan derfor ganske let slippe

DU er sgu ikke enm at narre hva Steen Bo, var det ikke dig for et
halvt år siden satte mine indlæg på ignore ADSKELLIGE GANGE ?
HAHAHAHAHAHAHH
Vinder nysgerrigheden over din forstand siden du har ophavet denne
funktion?

Hilsen
verner