Hvem pokker er GRISMO?
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 15:45

Tåber går efter personen ! Kloge går efter emnet !

Er det noget som du kan nikke genkendende til Grismo?

Venlig hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 06-09-04 16:07

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> Tåber går efter personen ! Kloge går efter emnet !

Ja det kan vi se.......

EOD - end of debat..

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 21:35

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<413c7da8$0$13836$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> Ja det kan vi se.......
> >
> EOD - end of debat..
>
> Gismo.

HAR NOGEN SET CARSTEN STAGE FOR NYLIG ???HAHAHAHAHAHAHAHA

Fra : Bufas

Dato : 08-09-04 22:38

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> HAR NOGEN SET CARSTEN STAGE FOR NYLIG ???HAHAHAHAHAHAHAHA

JA!!

Hilsen
Bufas.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 22:02

Fra : Kenneth

Dato : 06-09-04 19:42

Prøv at læse dit indlæg igen, Verner

> Tåber går efter personen ! Kloge går efter emnet !
>
> Er det noget som du kan nikke genkendende til Grismo?

Er det ikke at gå efter personen at kalde Gismo for en tåbe ????????

Hilsen Michael.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-09-04 21:05

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message

> Er det ikke at gå efter personen at kalde Gismo for en tåbe ????????

jo og at nævne en person i subject.

Efter det indlæg tabte jeg alt for verner, og forstår pludselig hvorfor så
mange er imod ham

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-09-04 00:34

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<413caf8f$0$302$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Prøv at læse dit indlæg igen, Verner

> Er det ikke at gå efter personen at kalde Gismo for en tåbe ????????

Heheheh Michael, JEG har ALDRIG nogen sinde kaldt Gismo for en tåbe
....det er DINE ord Michael ikke mine. Og DIN konklusion ! )) ikke
min )

> Hilsen Michael.

Venlig hilsen
verner

Fra : Michael

Dato : 07-09-04 09:32

Plonk Bozo bin *gggg

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 13-09-04 10:38

Det er efterhånden sådan, at selv om jeg til tider har givet Werner ret, så
gider jeg end ikke, at åbne hans indlæg mere, jeg bryder mig ikke om hans
måde, at debatere på.

Men utroligt nok, lykkes det for ham, ikke bare hver gang, men hver eneste
gang, at ophidse nogen bestemte skribenter.

Jeg personligt har taget den beslutning, at jeg ikke åbner debatter, hvor
Werner skriver ind.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 13-09-04 18:47

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> wrote in message news:<41456a85$0$274$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Det er efterhånden sådan, at selv om jeg til tider har givet Werner ret,

Tak for det, så har jeg jo skrevet lidt seriøst )

> gider jeg end ikke, at åbne hans indlæg mere, jeg bryder mig ikke om hans
> måde, at debatere på.

Karl-Heinz her tager du fejl ! jeg debatterer IKKE jeg forsvarer mig
imod HYLERNE (som IKKE debatterer) i samme ånd og tone de angriber
mig!. JEG har ikke startet dette svineri men det har HYLERNE ! tror du
mig ikke så prøv at læse mit ALLERFØRSTE indlæg og se hvad HYLERNE
fulgte op med DEREFTER ?

> Men utroligt nok, lykkes det for ham, ikke bare hver gang, men hver eneste
> gang, at ophidse nogen bestemte skribenter.

Der er nogle få idioter i dette forum som går fuldstændigt i selvsving
når de ser et indlæg som omhandler DCU ! Tåberne er sgu ikke begavet
nok til at springe de indlæg over de ikke kan lide. Men når EEN HYLER
hyler i denne gruppe hyler ALLE HYLERNE med uden at de ved hvad de
hylser for ! Sidste eksempel er en tåbelig kælling som sviner mig til
UDEN nogensinde at have læst eet af mine indlæg ! Karl_heinZ det er de
tåber som ødelægger og afsporer debatten i dette forum ikke jeg jeg
giver bare tilbage af samme skuffe som de giver mig )

> Jeg personligt har taget den beslutning, at jeg ikke åbner debatter, hvor
> Werner skriver ind.

OK, kan du så hygge dig med HYLERNES indlæg !!

> "Michael" <ho@nows.com> skrev i en meddelelse

Er det ikke børnestadiet?

Hilsen
verner

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-09-04 20:35

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> [...]

> hylser for ! Sidste eksempel er en tåbelig kælling det er de
> tåber
> OK, kan du så hygge dig med HYLERNES indlæg !!

SUK

Peter

Fra : Trix

Dato : 13-09-04 20:45

> SUK
>
> Peter

Glem det Peter.

Den eneste mission for en vis person her i gruppen er, ubetinget af få det
sidste ord.
Får han det, tror han, at han har argumenteret sig ud af sagen.

Men jeg kan alligevel heller ikke lade være med at sende et SUK herfra.

Hilsen Torben

Fra : Gismo

Dato : 13-09-04 21:42

Trix wrote:

> Glem det Peter.

SCHYYYYYY........

Don't feed the troll.

Gismo

Fra : Jens B. R.

Dato : 19-09-04 15:32

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<41460614$0$25973$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

> SCHYYYYYY........
>
> Don't feed the troll.
>
> Gismo
--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Ellers sæt den pågældende person i kill-filteret det kan anbefales

Mvh

Jens

Fra : Harry

Dato : 21-09-04 20:04

JEG har ikke startet dette svineri

- hvem var det så der startede tråden?

Fra : phk

Dato : 22-09-04 06:22

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Tåber går efter personen ! Kloge går efter emnet !
>
> Er det noget som du kan nikke genkendende til Grismo?

Har du overvejet et stavekursus?

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 22-09-04 14:55

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<41510bb1$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Har du overvejet et stavekursus?

HAR DU OVERVEJET AT TAGE 6. KLASSE IGEN ?? HAHAHAHAHAHAHAHAAH NEJ DET
ER SGU NOK FOR VANSKELIGT FOR DIG TAG HELLER 5. KLASSE IGEN.

Fra : phk

Dato : 22-09-04 15:09

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> HAR DU OVERVEJET AT TAGE 6. KLASSE IGEN ?? HAHAHAHAHAHAHAHAAH NEJ DET
> ER SGU NOK FOR VANSKELIGT FOR DIG TAG HELLER 5. KLASSE IGEN.

Jeg har ingen problemer med at stave til Gismo. Men det har du! Du har også
lidt problemer med kommaer, mellemrum og punktummer, måske skulle du følge
lidt op på børnehaveklassen?

--
Per, Esbjerg