hvem laver "Smart" bilen?
Fra : Peter T.

Dato : 07-09-04 19:11

Når jeg søger på "smart" og "bil" osv. i google, får jeg kun ubrugelige
resultater.

Så hvem laver den bil, der hedder noget med "Smart" og som er en fiks lille
bybil, der ligner en mellemting mellem en Ellert og den lille model fra
Mercedes?

Hvad koster den?

Hvem herhjemme importerer den?

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-09-04 19:17

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
lille
> bybil, der ligner en mellemting mellem en Ellert og den lille model fra

Du har fat i noget af det rigtige der :)

> Hvad koster den?

sikkert for meget fordi...

> Hvem herhjemme importerer den?
Mercedes sælger dem, så det er sikkert dem som "importerer"

Fra : John Sahl

Dato : 07-09-04 19:23

www.smartworld.dk fortæller det meste..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-04 19:18

> [...]
lille
> bybil, der ligner en mellemting mellem en Ellert og den lille model fra

Det gør Mercedes og det urfirmaet swatchs

> Hvad koster den?

> 170.000 Kr

> Hvem herhjemme importerer den?

Mercedes

--
Tom

Fra : Peter T.

Dato : 07-09-04 19:27

Tak til jer alle for de meget hurtige svar. :)

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 08-09-04 12:57

> Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
> **** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Er der virkelig nogen der vil betale andre for at søge på google ????

Fra : Peter T.

Dato : 08-09-04 13:08

Jesper Sørensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Er der virkelig nogen der vil betale andre for at søge på google ????

Desværre ikke. Jeg sælger mange flere friseringer end googlesøgninger. ;)

Fra : KASO

Dato : 08-09-04 06:48

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> lille
>
> Det gør Mercedes og det urfirmaet swatchs

Ikke helt rigtigt (mere) - Swatchs har trukket sig ud for flere år siden, så
det er nu et rent Mercedes (Daimler Chrysler) foretagende!