Undervognsbehandlig i Aalborg ?
Fra : Mads

Dato : 07-09-04 00:00

Hejsa

Er der nogen der kan anbefale mig et godt sted i Aalborg
hvor jeg kan få undervognsbehandlet min Suzuki Baleno ?

Bilen er fra 98 og fik en tur i Undervognstunellen da jeg
købte den for 2 år siden. En ny omgang samme sted vil
koste 2300,- og jeg tænkte bare på om et andet sted
kunne gøre det enten bedre eller billigere.
( allerhelst begge dele selvfølgelig )

Jeg regner med at give den en omgang ca hvert andet år,
lige efter den er blevet synet. Det skulle vel være nok. ( ? )

På forhånd tak for hjælpen

mvh Mads

Fra : Henrik B.

Dato : 07-09-04 09:43

"Mads" <Madsen@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> købte den for 2 år siden. En ny omgang samme sted vil
> koste 2300,- og jeg tænkte bare på om et andet sted

Det må være Pava.

> Jeg regner med at give den en omgang ca hvert andet år,
> lige efter den er blevet synet. Det skulle vel være nok. ( ? )

Hvorfor ikke Suvo, Dinitrol, Tectrol eller lign. Så er du fri for at skulle
afsted hvert andet år, resten af bilens levetid.

M.v.h.

Fra : Mads

Dato : 07-09-04 10:37

On Tue, 7 Sep 2004 10:42:43 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Det må være Pava.

Muligvis. Jeg kender hverken firmaet eller produktet. Det var
forhandleren der fik bilen undervognsbehandlet da jeg købte
den.

>Hvorfor ikke Suvo, Dinitrol, Tectrol eller lign. Så er du fri for at skulle
>afsted hvert andet år, resten af bilens levetid.

Det var jo netop det jeg gerne ville vide. Jeg kender ikke de
forskellige produkterr, hvem der bruger hvad eller hvad det
koster de forskellige steder.
Det var derfor jeg tænkte at der måske var nogen her i
gruppen som kunne fortælle mig at netop hos XXXXX
brugte man et godt produkt og var rimeligt billige.

mvh Mads

Fra : Henrik B.

Dato : 07-09-04 11:24

> Det var jo netop det jeg gerne ville vide. Jeg kender ikke de
> forskellige produkterr, hvem der bruger hvad eller hvad det
> koster de forskellige steder.

Det bedste er nok bitumen baserede produkter (det er Pava ikke). Kvaliteten
følger ofte prisen. Og med f.eks. Pava skal du, som du nævner, genbehandle
hvert andet år resten af bilens levetid. Det behøves ikke, hvis man benytter
andre produkter. Hvorfor det ofte i længden vil være billigere. Jeg kender
en ansat hos bilinspektionen i dit område. Han siger at Dinitrol er klart
bedst.

> Det var derfor jeg tænkte at der måske var nogen her i
> gruppen som kunne fortælle mig at netop hos XXXXX
> brugte man et godt produkt og var rimeligt billige.

Emnet har været diskuteret flere gange indenfor de seneste 2 måneder, så
hvis du søger lidt tilbage i gruppen vil du kunne læse meget mere.

M.v.h.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-09-04 11:35

Henrik B. wrote: