MS Windows
briani 27239
xp sp1 v sp2
Fra : Lars K.

Dato : 07-09-04 17:14

skal man også installere sp1 når man har hentet sp2 eller er sp1 integreret
i sp2?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-09-04 17:18

Lars K. skrev:

> skal man også installere sp1 når man har hentet sp2 eller er
> sp1 integreret i sp2?

SP2 indeholder alle de rettelser, som SP1 indeholder, så du
behøver ikke SP1 først.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-09-04 17:24

Thomas G. Madsen wrote:

> SP2 indeholder alle de rettelser, som SP1 indeholder, så du
> behøver ikke SP1 først.

Med en sp2 slipstreamet cd, så er det faktisk tåleligt at installere
windows...ihvertfald en uges tid endnu :)

( http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1626 )

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-09-04 17:50

Sune Storgaard skrev:

> Med en sp2 slipstreamet cd, så er det faktisk tåleligt at
> installere windows...ihvertfald en uges tid endnu :)

Jeg vil til hver en tid foretrække en installation fra en
slipstreamet CD end at opgradere en eksisterende installation,
som er mere eller mindre muget til i forvejen. Jo mere ragelse
man har inde i forvejen, jo større chance er der for fejl når
den nye servicepack kommer ind.

( http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1626 )

Eller: <http://www.softpedia.com/public/cat/12/2/12-2-183.shtml>
for de dovne.