MS Windows
briani 27239
"Windows protection error - you need to re~
Fra : Devast8or

Dato : 06-09-04 21:15

Hej med jer,

Når jeg starter op på min Win98SE får jeg beskeden i subject, og kan ikke
gøre andet end at trykke reset. Hvad gør man så- er det bare ærgerligt,
eller kan man få den op og køre igen?

Problemet er først opstået efter at jeg har haft en disk med Win2KPro
installeret som master med Win98SE disken som slave - kan 98 og 2K
simpelthen bare ikke sammen? Det er ikke første gang de to har givet
problemer efter at kørt sammen.

Når jeg har 98 disken sat som slave, kan den sagtens finde disken og data er
tilgængelige, så det er ikke disken der er gået helt kold.

TIA

Devast8or

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-09-04 22:18

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> tilgængelige, så det er ikke disken der er gået helt kold.

Hvis du bare vil vende tilbage til kun at bruge win 98 disken, skal du bare
lave en installation direkte oven i den gamle. Så bibeholdes programmer,
spil og data og du får sat den tilbage til standard.

Kurt