Flere indbakker i outlook ?
Fra : Euk

Dato : 07-09-04 21:40

Hej Ng.

Jeg har flere mail kontoer ( Firma ) info - support osv. 3-4 stykker...

Kan man oprette flere indbakker, sådan at mails fra de enkelte konti havner
i de tilhøende indbakker ?

Mvh.

Esben

Fra : Søren Blom

Dato : 08-09-04 01:54

"Euk" <e-v@tele2adsl.dk> skrev
> Kan man oprette flere indbakker, sådan at mails fra de enkelte konti
> havner
> i de tilhøende indbakker ?

Ja, du kan lave underindbakker til den du allerede har, derefter laver du så
regler for hvilken mail der skal hvor, f.eks. mail sendt til din arbejdsmail
adresse skal i mappen arbejde osv.

Det er ret enkelt, du skal klikke på mappeoversigten til Outlook, tryk på
indbakke og højreklik på den, hvor der så kommer en menu frem, hvor punktet
"lav ny mappe" er.

Nu skriver du ikke hvilken Outlook du bruger, men metoden virker i Outlook
2003

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Else Holm

Dato : 08-09-04 09:27

> [...]
> frem, hvor punktet "lav ny mappe" er.
>
> Nu skriver du ikke hvilken Outlook du bruger, men metoden virker i

Jeg bruger Outlook 2000, hvor metoden også fungerer, men jeg har lagt
de nye mapper direkte under Private Mapper og har døbt de nye mapper
(måske med et ekstra bogstav foran navnet), så de bliver sorteret, så
de alle ligger lige under Indbakken - og ved hjælp af Guiden Regler
får jeg så lagt posten ud i de respektive mapper.

--
Else

Fra : Euk

Dato : 08-09-04 21:52

> [...]

> "lav ny mappe" er.
>
> Nu skriver du ikke hvilken Outlook du bruger, men metoden virker i Outlook

N...ja Det er Outlook 2000 SR-1

Jeg kan godt opette indbakker som undermapper og jeg kan også oprette
indbakker i priatmappen ( Parallel med min " normale " indbakke ), men jeg
kan ikke definere hvilken konti der skal levere til min nye bakke !

Jeg får bare mails fra begge konti i den " normale" indbakke .

Når jeg højre klikker på min nye indbakke har jeg ingen muligheder for at
definere hvilken konti der skal levere til den, og når jeg ser på mine
kont-egenskaber, kan jeg heller ikke vælge noget leveringssted.

Det er mystisk ?

Mvh

Esben

Fra : Søren Blom

Dato : 11-09-04 22:35

"Euk" <e-v@tele2adsl.dk> skrev

> [...]
> definere hvilken konti der skal levere til den, og når jeg ser på mine
> kont-egenskaber, kan jeg heller ikke vælge noget leveringssted.

Kan du ikke oprette en regel der hedder "mail sendt til" navn@domæne.dk skal
lægge i arbejdsindbakke osv. ?

Fra : Calle.

Dato : 11-09-04 23:16

Euk wrote:
> [...]
> for at definere hvilken konti der skal levere til den, og når jeg ser
> på mine kont-egenskaber, kan jeg heller ikke vælge noget

der er en funktion der hedder "hvor meddellelsen er fra angivne konto" den
tager alt hvad der kommer ind på en konti og sorterer, dem opretter du bare
en af til hver konti

--
Calle.