Kan ikke få pc'en på nettet på TDC bredbån~
Fra : David Schjelde

Dato : 06-09-04 09:30

Hej alle.

Jeg har lige fået en hjemmearbejdsplads med TDC bredbånd og det virker
fint på min "arbejds" pc, men jeg kan ikke få min privat pc til at
komme på.

Når jeg pinger får jeg fejlkode 10043 "sendingen mislykkedes".

I forhold til manualen, er den eneste afvigelse, at jeg i mit "wins
konfiguration" (i egenskaber for min tcp/ip protokol) faneblad ikke
har den tekst som der ifølge manualen skal markeres.

Jeg bruger Win 98 (ikke SE) og er kommet frem til at det må være noget
med min tcp/ip protokol. Er dette korrekt og hvad kan jeg gøre?

Mvh
David

Svar ikke på mail da den er til spammere.

Fra : Roland Hansen

Dato : 06-09-04 14:17

"David Schjelde" <dauis@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> David
>
> Svar ikke på mail da den er til spammere.

Hej

Du skriver intet om du kun har den ene pc på af gangen eller du har begge 2
på på en gang. Hvis du har begge på, er det så via en switc eller en router?

Roland

Fra : David Schjelde

Dato : 07-09-04 08:52

"Roland Hansen" <roland.hansen@oncable.dk> wrote in message news:<413c6959$0$312$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> på på en gang. Hvis du har begge på, er det så via en switc eller en router?

Jeg har kun en på af gangen og der er en router.
Men jeg fik på en eller anden måde det til at virke i går og nu tør
jeg ikke røre mere ved det, men mange tak for responsen.

Mvh
David