MacNyt?
Fra : Ole Jensen

Dato : 07-09-04 16:29

Er der andre end mig der ikke har kunnet komme ind på macnyts hjemmeside
i dag.
Jeg var lige inde ved 8-tiden i morges, og derefter har den været nede.
Jeg har nu prøvet både fra arbejde og hjemmefra, og det er lige galt
begge steder.

Er der nogen der ved hvad der er galt - jeg skal have mit daglige fix.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-09-04 17:29

Hej Ole

Jeg kan heller ikke komme ind på den. Badebolden spinner lystigt rundt,
- andet sker der ikke...
mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-09-04 18:08

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> Er der andre end mig der ikke har kunnet komme ind på macnyts hjemmeside
> i dag.

Her kl 19: Kan ikke få fat i macnyt, ak ak

-- and don't forget to boogie

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-09-04 20:34

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Her kl 19: Kan ikke få fat i macnyt, ak ak

Jeg har heller ikke kunnet komme ind i eftermiddags
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 08-09-04 01:41

Ole Jensen skrev:
> Er der andre end mig der ikke har kunnet komme ind på macnyts hjemmeside
> i dag.

Macnyt.dk i dette øjeblik:

Grundet kabelbrud i det område, hvorfra Macnyt produceres er websitet
desværre ude af drift. Der arbejdes på højtryk på, at få Macnyt online igen
og dermed normal drift. Macnyt beklager ulejligheden og håber, at kunne
være tilbage i løbet af kort tid. Estimat: på nuværende tidspunkt indenfor
7 dage. PowerPalle - 7. september 2004

--
Venligst,
Rasmus Bruun