iTunes og MP3
Fra : Carsten & Uni Vous O~

Dato : 06-09-04 20:11

Jeg har lånt et nummer på den nye phonofile-tjeneste - over bibliotekets
hjemmeside www.aakb.dk. Jeg fik en fil ned, som bare hed et IP-adresse, Jeg
har givet den efternavnet mp3, men kan ikke få den hevet ind i iTunes. Er
der nogen der har et godt råd.

Jeg kører OSX (den seneste Panther update) og min iTunes hedder 4.6

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-09-04 20:25

Carsten & Uni Vous Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> [...]
> der nogen der har et godt råd.
>
> Jeg kører OSX (den seneste Panther update) og min iTunes hedder 4.6

Det duer ikke på Mac.
Læs evt. tråden om emnet for et par dage siden.

/Preben

--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 07-09-04 12:02

Hvad hedder den tråd, du henviser til ?

vh
Carsten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-09-04 21:18

Carsten Ortmann <cot@dr.dk> wrote:

> Hvad hedder den tråd, du henviser til ?
>
> vh
> Carsten

Ups.
Det var ikke her, men på Mediamac.
<http://www.mediamac.dk/index.php/forum/show/tid=44057>

PS.
Noger rodet, når man _ikke_ skriver _under_ det man svarer på, ikke!