Powerbook G4 monitor hjælp?
Fra : Mr.H

Dato : 02-09-04 16:10

Hej, håber i kan hjælpe.

Jeg har to powerbooks én(550 mhz 20 gb) med en dårlig monitor og
én(400 mhz 10 gb) med god monitor og et brændt motherboard ;(

Er der nogen som har erfaring med sådan en aktion? Jeg har en
udemærkedet manual, men....?

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 02-09-04 17:57

Mr.H <meatgoogle@yahoo.com> wrote:

> [...]
> én(400 mhz 10 gb) med god monitor og et brændt motherboard ;(
>
> Er der nogen som har erfaring med sådan en aktion? Jeg har en

Hej, jeg mener ikke du kan benytte skærmen til at erstatte da din 550 er
en DVI model, svjh.
hvad skal du have for din 400mhz maskine, hvis du altså vil sælge
resterne?
ved svar pr. mail så fjern "fjern" i mailadressen
--
mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-09-04 18:19

In article <1gji1tx.p7t4b115nmzi8N%mac10fjern@os.dk>,
mac10fjern@os.dk (Erik Skovgaard) wrote:

> [...]
> er en DVI model, svjh. hvad skal du have for din 400mhz maskine, hvis
> du altså vil sælge resterne? ved svar pr. mail så fjern "fjern" i

I ved godt, at man kan finde reservedele til PowerBook hos pbparts.com?
Det kan nok ikke altid betale sig, men det er da værd at kigge efter,
hvis der er noget, man mangler.

<http://pbparts.com>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-04 21:15

On Thu, 02 Sep 2004 at 16:56 GMT, Erik wrote:

> Hej, jeg mener ikke du kan benytte skærmen til at erstatte da din 550 er
> en DVI model, svjh.

550/667 er IKKE dvi modeller, 667/800 er har DVI og den "nye" højere
opløsning.

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 03-09-04 06:50

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> 550/667 er IKKE dvi modeller, 667/800 er har DVI og den "nye" højere
> opløsning.
Morten, du har fuldkommen ret, det er 667mhz modellen der findes i to
udgaver, den ene med DVI.

--
mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV