BT dingle, dongle, dims :-D
Fra : Lone Schmidt

Dato : 30-08-04 12:53

Hej!

Jeg er jo blevet seriøst glad for mit Bluetooth, og vil derfor gerne
give Husbonden de samme muligheder.
Han har en Ti-book, 550, (2-3 år gammel), uden BT.

Så er der noget med at man kan putte en dims i USB stikket, og så
spiller det med hans BT mobiltlf?

Hvis ja, hvad hedder dimsen, og hvor skal jeg købe den? (Bedste
kvalitet)
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 30-08-04 19:01

"Lone Schmidt" skrev 30.08.2004 13:52:

> Jeg er jo blevet seriøst glad for mit Bluetooth, og vil derfor gerne
> give Husbonden de samme muligheder.
> Han har en Ti-book, 550, (2-3 år gammel), uden BT.

Forståeligt.

> Så er der noget med at man kan putte en dims i USB stikket, og så
> spiller det med hans BT mobiltlf?

Jepsen (afhængig af hans styresystem, men han kører vel 10.3.5)

> Hvis ja, hvad hedder dimsen, og hvor skal jeg købe den? (Bedste
> kvalitet)

Det kaldes ved bare en Bluetooth-dongle, eller mere korrekt en USB Bluetooth
adapter. De laves af flere forskellige producenter, og du kan få den fx her:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/5VMgPzhyRSIA3Q1
LlQ21Cvzr9HQ/1.0.9.1.0.6.25.7.11.3.3

....men det er sikkert ikke det billigste sted. Slå et smut forbi din lokale
computerbix (eller Fona), og hør om ikke de har sådan en. Normalt er der et
lille OSX-logo på kassen, eller der er skrevet at den virker med Mac, hvis
det er tilfældet.

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Fra : Lone Schmidt

Dato : 31-08-04 05:55

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> [...]
> lille OSX-logo på kassen, eller der er skrevet at den virker med Mac, hvis

Dejligt, tak for hjælpen
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-08-04 07:39

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> spiller det med hans BT mobiltlf?
>
> Hvis ja, hvad hedder dimsen, og hvor skal jeg købe den? (Bedste

Jeg har en Belkin i sort og meget lille - virker fint.

Jeg kan lige finde modelnummeret på den.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Lone Schmidt

Dato : 01-09-04 17:22

> Jeg har en Belkin i sort og meget lille - virker fint.
>
> Jeg kan lige finde modelnummeret på den.

Den er købt og betalt
D-link.

Men ellers tak , Jesper
--