Safari nu kompatibel med Jyske Netbank
Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-04 10:26

Jeg har lige været på Jyske Netbank med min Safari, og nu virker det
fint. Jeg ved ikke, hvornår det er sket, men hidtil har der været nogle
småproblemer. Blandt andet har den ikke kunnet vise aktiekurser, som
vist er noget Java, men nu går det fint. Så fremover kan jeg godt bruge
Safari til netbanken.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 30-08-04 10:33

> [...]
> småproblemer. Blandt andet har den ikke kunnet vise aktiekurser, som
> vist er noget Java, men nu går det fint. Så fremover kan jeg godt bruge
Jeg har brugt Safari til JNb længe, og ikke aktiekurser

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 30-08-04 23:11

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Jeg har brugt Safari til JNb længe, og ikke aktiekurser

Samme her. Og jeg kan stadig ikke få aktiekurserne til at virke; der
kommer kun et rødt kryds. Hvad er Münsters hemmelighed? Skal man købe
aktier i Apple, før det virker?

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-04 09:05

In article
<1gjcvfp.9o6s608h6xlhN%slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk>,
slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk (Thorkil Olesen) wrote:

> Samme her. Og jeg kan stadig ikke få aktiekurserne til at virke; der
> kommer kun et rødt kryds. Hvad er Münsters hemmelighed? Skal man købe
> aktier i Apple, før det virker?

Jeg må tilstå, at nu hvor jeg har prøvet det lidt mere, så er det
begyndt at drille. Den første gang eller to, man åbner aktiekurser,
virker det ofte. Men når man så vil se yderligere en aktie, så dukker
det lille, røde kryds op. Jeg kan ofte lukket vinduet med kursen og
klikke på en aktie, så der dannes et nyt vindue. Det duer så en gang
eller to. Så det lader til, jeg må gå tilbage til Camino, hvis jeg vil
se aktiekurser.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster