iDVD problem
Fra : mbi

Dato : 19-08-04 11:00

Jeg har et kæmpe iDVD 4 problem. Programmet vil ikke starte over
hovedet. Jeg har opdateret til version 4.0.1. Jeg har prøvet at smide
programmet i trash og installere det igen, derefter upgrade, men intet
hjælper. Når jeg starter det, sider ikonet nede i docken, men der kommer
ingen menuer eller programvindu og maskinen er enorm langsom. Jeg kan
kun force to quit. Er der nogen der har et forslag? På forhånd tak.
(PbG4).

Fra : Steen Villumsen

Dato : 24-08-04 08:07

mbi <mbi@mbi.dk> wrote:

> [...]
> ingen menuer eller programvindu og maskinen er enorm langsom. Jeg kan
> kun force to quit. Er der nogen der har et forslag? På forhånd tak.

Hvor tålmodig har du været med programmet? iDVD kan tage umanerlig lang
tid om at starte (flere minutter). Du kan prøve at slette iDVD's
indstillinger i ~/Library/Preferences/com.apple.iDVD.plist.
Alternativt så prøv at installere iDVD fra den originale DVD igen.

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : mbi

Dato : 07-09-04 21:36

Steen Villumsen <read_d@wn_bel.ow> wrote:

> [...]
> indstillinger i ~/Library/Preferences/com.apple.iDVD.plist.
> Alternativt så prøv at installere iDVD fra den originale DVD igen.

Ja men hele maskine bliver langsom. Jeg har reinstalleret, slettet og
reinstalleret, slettet og prøvet med software restore og intet hjælper.
Dog dukker nu menuer op - måske skal jeg vente meget, meget længere...
Jeg har ingen iDVD.plist. Ellers tak for svaret.

Fra : mbi

Dato : 08-09-04 07:19

mbi <mbi@mbi.dk> wrote:

> [...]
> Dog dukker nu menuer op - måske skal jeg vente meget, meget længere...
> Jeg har ingen iDVD.plist. Ellers tak for svaret.

Huh... Nu lykkedes det - jeg fandt iDVD.plist i Library under min user
selvfølgeligt, slettede dem og så kører den. Mange tak for hjælpen.