Starter iSync selv?
Fra : Henrik Münster

Dato : 17-08-04 23:25

Jeg har nu fået sat vores nye iBook op, så den synkroniserer iCal og
adressebog med min konto hos .Mac. Den synkroniserer automatisk via
iSync hver time, og det er jo smart. Jeg kan bare ikke se, om iSync
starter selv, når man tænder computeren, så synkroniseringen sker
automatisk eller man selv skal åbne iSync manuelt. Er der nogen, der ved
det? I så fald kan man jo bare anbringe iSync i log ind-emner. Jeg går i
øvrigt ud fra, at den pågældende bruger skal være logget ind, før der
kan ske synkronisering. Er det ikke rigtigt?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-08-04 09:07

> [...]
> starter selv, når man tænder computeren, så synkroniseringen sker
> automatisk eller man selv skal åbne iSync manuelt. Er der nogen, der ved

iSync behøver ikke at være åben ved automatisk sync!

> I så fald kan man jo bare anbringe iSync i log ind-emner. Jeg går i
> øvrigt ud fra, at den pågældende bruger skal være logget ind, før der
> kan ske synkronisering. Er det ikke rigtigt?

Det vil jeg formode!
--
Michael Tysk-Andersen
tysk-andersen.dk