Hvordan får jeg det til at passe
Fra : jr

Dato : 07-09-04 15:59

Jeg har problemer med at få en side til at præsentere sig på samme måde hver
gang den vises. Hvis du åbner:
http://www.aircraftbargains.com/ad/48/buy/
i IE6 med en skærmopløsning på 800x600 vil du få en af nedenstående
præsentationer:

http://www.avitop.com/300D/pictures/wrap3.jpg
http://www.avitop.com/300D/pictures/nowrap3.jpg

Problemet er at nogle gange wraper siden som den skal, men andre gange vil
den ikke wrape og der kommer en scrollbar. Indholdet forbliver det samme.

Hvordan fikser jeg dette samtidig med at jeg bibeholder samme look i større
skærmopløsninger?

Fra : inga schmidt

Dato : 07-09-04 17:24

jr wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Hvordan fikser jeg dette samtidig med at jeg bibeholder samme look i større

Du stillede det samme spørgsmål for tre dage siden. Men du kunne jo starte med
at siden til at validere - der er mange fejl.

--
Mvh Inga
www.initiaweb.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jr

Dato : 07-09-04 22:27

Hvor henne? Den validerer da fint:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.aircraftbargains.com%2Fad%2F48%2Fbuy%2F

"inga schmidt" <inga_schmidtminusspamogvirus@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:413de0bb$0$206$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-09-04 08:20

"jr" <jraahauge@NOSPAMyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvor henne? Den validerer da fint:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.aircraftbargains.com%2Fad%2F48%2Fbuy%2F

Ikke desto mindre mangler siden en korrekt DTD. Det kan være derfor,
browsere opfører sig forskelligt. Du kan læse her om dette:

http://hjemmesideskolen.dk/html/nyside.asp#basal

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : jr

Dato : 09-09-04 15:51

Jeg har tilføjet en DTD, men den opfører sig stadigt forskelligt i samme
browser IE6

Fra : inga schmidt

Dato : 08-09-04 08:52

jr wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvor henne? Den validerer da fint:
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.aircraftbargains.com%2Fad%2F48%

Undskyld, jeg glemte at skrive, at dit css ikke validerer.

--
Mvh Inga

Fra : jr

Dato : 09-09-04 14:33

De par CSS warnings der er har intet med problemet at gøre gøre og er nogle
jeg med vilje har medtaget for at gøre præsentationen i IE bedre. Andre
browsere ignorerer bare disse.

"inga schmidt" <inga_schmidtminusspamogvirus@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:413eba3d$0$215$14726298@news.sunsite.dk...