Interrupt 10
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 07-09-04 21:56

Min maskine er meget ustabil.
Jeg kan se at der kun anvendes interrupt 10.
Er det ikke sandsynligt, at bundkortet er gået i stykker?

Jeg har prøvet at fjerne forskellige kort for at se om det var der problemet
var, men uden held.

Tak, Peder

Fra : Leony

Dato : 08-09-04 13:43

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse

> Min maskine er meget ustabil.

Beskriv ustabiliteten.
Er det kun ved spil, når maskinen står i tomgang osv.
Hvilket styresystem bruger du?

> Jeg har prøvet at fjerne forskellige kort for at se om det var der
> problemet var, men uden held.

Når der skal fejlsøges er det en god ide med minimumskonfiguration (ram,
cpu og gfx).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-09-04 19:02

Peder Hanghøj wrote:
> Min maskine er meget ustabil.
> Jeg kan se at der kun anvendes interrupt 10.

Det er fordi dit styresystem er installeret i ACPI mode.
Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med ustabilitet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.