Nokio 5110 - Display problemer
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 11-05-01 03:52

Jeg har problemer med displayet på min Nokio 5110
De fleste gange jeg skal bruge min tlf. er displayet "tomt" (som om den var
slukket).
Hvis jeg så presser lidt på displayet, eller giver tlf. et let gog så kan
displayet aflæses, men kun i få sekunder, så fader det ud igen.
Er det en almindelig sygdom ved Nokio 5110, eller er det bare mig der er
uheldig??
Hvad kan der gøres ved det?? Jeg har TDC-Mobil

--
Med venlig hilsen - Ole PE Jensen
opej@city.dk - ICQ 40112860 - http://opej.dyndns.dk/ - TLF +45

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 11-05-01 07:30

Desværre en meget almindelig "fejl" - men ikke så slem.

Har selv afhjulpet mit problem ved at skille telefonen ad.
Displayet "ligger" i en forring (kontaktpunkter) - ta' displayet op og rens
kontaktpunkter/display
med sprit. Saml igen - og siden har min virket UDEN fejl.

Claus Rasmussen

Ole PE Jensen <opej@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dfk48$mdv$1@news.cybercity.dk...

Fra : Møgelmose

Dato : 11-05-01 08:03

Du skal skille den af og sætte displayet ordentligt fast evt. sætte den
lille gummi kontakt i toppen bagpå display rammen ordentligt!
Displayet kan falde i "hak" med printpladen

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk