Samsung P400
Fra : Michael-7500

Dato : 05-09-04 13:29

Nogen der har gode/dårlige erfaringer med subj.?

Michael

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 05-09-04 16:04

"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har gode/dårlige erfaringer med subj.?
>
> --
> Mvh
> Michael

Jeg har kun gode med min.... Hvad tænker du på specifikt?

/Ole

Fra : Michael-7500

Dato : 05-09-04 16:44

"/Ole (6000)" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanetHER.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kun gode med min.... Hvad tænker du på specifikt?

Ikke noget specielt. Bare erfaringer.....

Har selv kun haft Nokia. Vi det være svært at vænne sig til Samsung mht.
menuer og lign? Prøvede en Siemens og kasserede den efter 10 sec. da jeg
ikke brød mig om dens menuer og udformning. (_for_ plastic-agtig)

--
Michael

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 05-09-04 20:01

> [...]
> menuer og lign? Prøvede en Siemens og kasserede den efter 10 sec. da jeg
> ikke brød mig om dens menuer og udformning. (_for_ plastic-agtig)

Kvalitetsmæssigt, overalt med klappen (vendbar) og taster og specielt skærm,
er den helt i top. Menuerne, synes jeg ikke jeg havde problemer med at vænne
mig til. Det gik ret let. Ordbogen er jo den samme, måske lige lidt andre
taster, men ellers til at går til. Jeg havde en 6610 før, og er meget glad i
det hele taget for min P400

Standby tiden er 3-4 døgn efter forbrug, samme som min Nokia, så også fin.
Der følger 2 batterier med, og de er ladet hurtigt op.

Forøvrigt vandt den en test med 46 telefoner i Norge.
/Ole

Fra : Michael-7500

Dato : 05-09-04 20:20

> [...]
> taster, men ellers til at går til. Jeg havde en 6610 før, og er meget glad

Takker for info. Nu skal jeg bare ha' fundet en til en overkommelig
pris.....

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar