SE K700i - Bluetooth eller kabel?
Fra : Hjorth

Dato : 05-09-04 09:35

Jeg har forsøgt at bruge begge dele for at få adgang til
min kalender samt en synkronisering til en kalender på PC'en,
men kan ikke 'finde' kalenderen. Det samme gælder
telefonbogen i telefonen. Jeg kan kun se en filstruktur med
billeder, lyde etc.
Dog har jeg lige opdaget at min telefonbog i telefonen har
overskrevet mine adresser i Outlook, så mine emailadresser
er væk!

For info:
Jeg har sendt MP3-fil til telefonen - det gik stærkt med BT men
tog enevighed med USB Cable DCU-11.

Jørgen

Fra : Anders

Dato : 05-09-04 10:16

Det er jo bare en tegn på, at BT bare virker til din K700i.
- Nu er det jo også SE der har opfundet BT systemet.

/ Anders