Headset til 6230 - Radio ?
Fra : Basil

Dato : 04-09-04 12:55

Hej.
Det headset der følger med 6230 er for stort og tungt til at jeg kan bruge
det, til at høre radio, uden gener, på mit job.
Jeg har derfor kigget på et uoriginalt med kun en prop, clips og en meget
lille dims-på-ledningen.
Jeg mener at kunne huske, at nogen engang sagde at man så ikke kan høre
radio, kun bruge det til håndfri.

Passer det ?

Kai

Fra : Calle.

Dato : 04-09-04 13:44

Basil wrote:
> [...]
> meget lille dims-på-ledningen.
> Jeg mener at kunne huske, at nogen engang sagde at man så ikke kan

Lyder korrekt, da der i det originale er indbygget antennen til radioen, den
er sikkert ikke i den du har set på.

--
Calle.

Fra : Basil

Dato : 04-09-04 13:46

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Lyder korrekt, da der i det originale er indbygget antennen til
> radioen, den er sikkert ikke i den du har set på.

....men kan radioen overhovedet aktiveres med sættet på ?
Jeg hører kun P3, og det burde kunne tunes ind over alt.
Kai

Fra : Calle.

Dato : 04-09-04 17:57

Basil wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> ...men kan radioen overhovedet aktiveres med sættet på ?
> Jeg hører kun P3, og det burde kunne tunes ind over alt.
> Kai

Nej, du kan jo heller ikke aktivere radioen, når du ikke har det originale
tilsluttet nu.
--
Calle.

Fra : Funnyboy

Dato : 04-09-04 19:22

Jeg har prøvet med en originalt fra en nokia 3200 og det virker helt fint.
Kan sagtens høre radio selv om der kun er en prop. Og ringer telefonen
kobler den da stadig radioen fra. Og selvfølgelig også selv tilbage når
samtalen afbrydes.
Ved ik hvad den originale koster men tror ik der er den helt store
besparelse ved at købe den uoriginal.

Jeg har prøvet mange af de uoriginale. Godt nok til min gamle 6210i men det
er vel det samme der sidder i dem til de nye telefoner. Der er vel bare
monteret et nyt stik i enden af dem. Og jeg syntes at lydkvaliteten er MEGET
dårlig i dem. Og stikkene de holder ik til en s....
Prøver man at samligne en original med en uoriginal ved at klippe stikkene
af kan man sagtens se forskellen.
Den originale er det vel ca. 100 core i hver ledning mens der i de
uoriginale vel max er 20.
Og forskellen den kan sagtens høres.

Preben