Sikkerhedskopi af gemt data NFSU
Fra : Thomas Larsen

Dato : 02-09-04 15:52

Hej NG.

Hvis jeg vil tage en sikkerhedskopi af mine mange timer, som jeg har brugt i
Need For Speed Underground, hvilke filer skal så kopieres mm.? Eller hvis
jeg vil spille videre på det samme spil på min anden computer????

Synes ikke der figurer noget i selve spillet om at overføre data!

Mvh TL

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-09-04 17:07

Thomas Larsen wrote:
> [...]
> computer????
>
> Synes ikke der figurer noget i selve spillet om at overføre data!

Det ligger nok et sted inde i den mappe der hedder 'dokumenter'.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 05-09-04 16:07

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Det ligger nok et sted inde i den mappe der hedder 'dokumenter'.

Det er jeg bange for at der ikke gør! Har nemlig kigget og kan ikke finde
noget. Ved at spillet Generals (som ligeldes er et EA-spil) har en mappe i
'dokumenter'.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-09-04 09:17

"Thomas Larsen" <lallardrengenREM@VEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er jeg bange for at der ikke gør! Har nemlig kigget og kan ikke finde
> noget. Ved at spillet Generals (som ligeldes er et EA-spil) har en mappe i
> 'dokumenter'.

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

/Kenneth Iversen

Fra : G.B.

Dato : 07-09-04 11:04

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i
meddelelsen news:413c1cec$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> http://C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS
> Underground

Fedt link...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 07-09-04 22:27

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> Fedt link...

Fed nyhedslæser

/Kenneth Iversen

Fra : G.B.

Dato : 08-09-04 03:06

> Fed nyhedslæser

LOL - det var jo bare mig der quotefuckede lidt. Bare for sjov... )