Det som ødelægger disse grupper mest....
Fra : jan larsen

Dato : 28-08-04 08:07

Næsten hvergang gang jeg kigger ind i bla. spil grupperne er det et navn som
er endog meget i øjnefaldened og det er navnet "GERNER" .

Hvorfor skal denne Gerner lege politimand i grupperne hans tilstædeværelse
og indlæg ødelægger som regel indlæggene fordi hans kommentarer pi.... folk
af, Gerner hvorfor holder du ikke bare mund med dine åndsvage indlæg om OT
og FUT, få dig et liv i stedet for at fortælle alle andre hvor du mener
deres indlæg hører til eller deltag objectivt når folk spørger om hjælp.

Men man kunne jo også smide "GERNER" i kill filteret hvis alle gør det ville
den stakkels Gerner være palle alene i verden herinde.

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : preben nielsen

Dato : 28-08-04 08:49

"jan larsen" <test@west.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

gør det ville
> den stakkels Gerner være palle alene i verden herinde.

Dette emne skal vi ikke have genstartet HER. ..... og Gerner har
mange andre steder at lege.

FUT: dk.admin

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-08-04 08:53

jan larsen wrote:

> Næsten hvergang gang jeg kigger ind i bla. spil grupperne er det et
> navn som er endog meget i øjnefaldened og det er navnet "GERNER" .

Killfilter - jeg ser ham ikke...

FUT er sat til netiketten.

Jesper G. Poulsen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 09:30

> [...]
ville
> den stakkels Gerner være palle alene i verden herinde.

Jeg har ikke noget problem med Gerner mere, for han er i mit kill-filter.
Problemet er jer som brokker sig over Gerner, jeres indlæg kan jeg nemlig
godt læse
Put ham dog i jeres dit kill-filter, så vi andre som allerede har gjort det
slipper for det nonsens!

Emil

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-08-04 10:56

"jan larsen" wrote

> Men man kunne jo også smide "GERNER" i kill filteret hvis alle gør det
ville
> den stakkels Gerner være palle alene i verden herinde.

Du er vist een af dem der ikke gør det
Få det dog overstået

FUT: dk.admin.netikette

- Peter

Fra : Casper Bang

Dato : 28-08-04 11:05

> Næsten hvergang gang jeg kigger ind i bla. spil grupperne er det et navn
som
> er endog meget i øjnefaldened og det er navnet "GERNER" .

Nej, det er folk som dig der er problemet - folk der bliver ved med at tage
emnet op, selv om Gerner ikke har postet i adskillige dage nu...

Fra : S. Sørensen

Dato : 28-08-04 13:06

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:413058c3$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> som
>
> Nej, det er folk som dig der er problemet - folk der bliver ved med at
tage
> emnet op, selv om Gerner ikke har postet i adskillige dage nu...

uden at skulle blande mig så passer det vist ikke helt ;) Kig et par tråde
under denne.

Fra : Highlander

Dato : 28-08-04 10:55

"jan larsen" <test@west.dk> wrote in message
> Næsten hvergang gang jeg kigger ind i bla. spil grupperne er det et navn
> som

Plonk

Highlander
--
Beauty is only skin deep
Uglyness goes right to the bones

Fra : Nicolai

Dato : 28-08-04 13:11

"Highlander" <highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> Plonk

Klap Klap, stor dreng. Folk der tror at det gør en forskel at man er i
lige præcis deres killfilter og viser det på denne måde, må åbenbart tro at
de er meget vigtige og uundværlige. Hvis du ikke brød dig om hans indlæg, så
put ham i killfilteret uden "larm", altså drop "plonk", - fordi så vigtig er
du ikke, at det betyder noget. Smid også mig i dit killfilter, stakkels
barn. Hvis der ikke skal mere til at komme i dit killfilter, så ender du jo
snart med kun at kunne se dit eget indlæg.

> Highlander
> --

Nicolai

Fra : Highlander

Dato : 28-08-04 16:15

"Nicolai" <news2004@FJERNmailme.dk> wrote in message

> [...]
> jo
> snart med kun at kunne se dit eget indlæg.

tag dog og læs det indlæg som ham jeg "plonker" har skrevet !
(jeg viser bare min åbenlyse foragt for person forfølgelse i denne her
gruppe... )

og du behøves ikke svare på denne her post, da du åbenlyst heller ikke har
fattet at det er dk.spil.computer du skriver i , ....

Highlander
--
Hazards attract; fairways repel.

Fra : Nicolai

Dato : 28-08-04 16:36

> tag dog og læs det indlæg som ham jeg "plonker" har skrevet !
> (jeg viser bare min åbenlyse foragt for person forfølgelse i denne her
> gruppe... )

Tag dog lige og læs det jeg skriver, at uanset hvad det oprindelige indlæg
omhandler, så er din "foragt" komplet uden betydning, så du behøver ikke at
vise du "plonker" folk, men det er fint at du gør det i "stilhed". Vi andre
gider for den sags skyld heller ikke se dit plonk.

> og du behøves ikke svare på denne her post, da du åbenlyst heller ikke har
> fattet at det er dk.spil.computer du skriver i , ....

Ok, så du mener at et "plonk" hører hjemme i gruppen? Hvad hvis vi alle
sammen var lige så store klovner som dig, så ville gruppen vrimle med unødig
trafik i form af "plonker". Tænk dig lige om.

> Highlander

Nicolai

Fra : Sir. Zalza

Dato : 28-08-04 13:07

Keder du dig eller hvad ?..
hvad laver dette OT indlæg nu her ?

Der er grupper til indlæg som dette

dk.admin.netikette

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 28-08-04 15:17

> [...]
ville
> den stakkels Gerner være palle alene i verden herinde.

Here we go again.