Cabin Fever - på min toip 3 over værste fi~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 21:03

mere er der ikke at sige til det - sikke dog en gang lort at lave! - jeg
elsker b-horror, men den her er usandsynligt ringe - alt halter - skuespil,
historie... det eneste der er til at holde ud er special effects'ne. Der
spildte jeg så 1 t og 20 mins af mit liv.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-09-04 23:44

On Sun, 5 Sep 2004 22:03:21 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>historie... det eneste der er til at holde ud er special effects'ne. Der
>spildte jeg så 1 t og 20 mins af mit liv.

Var den kun 1 t 20 min det føltes som 3 t =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-09-04 11:31

> Var den kun 1 t 20 min det føltes som 3 t =)~

- ægsagli

Fra : Brian

Dato : 05-09-04 21:35

Hejsa

sniper_Nolight skrev:
> [...]
> skuespil, historie... det eneste der er til at holde ud er special
> effects'ne. Der spildte jeg så 1 t og 20 mins af mit liv.

Jeg synes nu ikke den er så slem, som den blev/bliver gjort til.
Jeg følte mig fint underholdt til omkring den sidste ½ time af filmen, hvor
handlingen ligesom knækker..... og underholdningsværdien er vel trods
alt stadig det vigtigste ?

At det så åbenbart kun er mig der finder den en smule underholdende, er
en helt anden sag

/Brian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-09-04 11:31

> At det så åbenbart kun er mig der finder den en smule underholdende, er
> en helt anden sag

- jeg elsker 0ld sch00l gysere/slasher som fredag den 13. (op til nummer
4 anyways) og mange andre i den stil - men denne her er bare dårlig... jeg
tog den til at starte med alvorligt - men så blev den et stykke inde i
filmen nærmest humoristisk så jeg gjorde mig klar til at grine (winston
deputy) - men det blev dog aldrig morsommere end jeg bare trak lidt på
smilebåndet (aaaaaahh! råber man åbenbart når man hører lyde i skoven - det
var sjovt - men heller ikke mere). hvis den så bare havde underholdt mig,
men det gjorde den ikke nok - jeg læste om den på uncut.dk hvor vang synes
den var ok og ham er jeg som regel enig med, men denne gang trækker filmland
det længste strå - 0 pile!

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-09-04 13:27

sniper_Nolight wrote:

> historie... det eneste der er til at holde ud er special effects'ne. Der
> spildte jeg så 1 t og 20 mins af mit liv.

SÅ dårlig synes jeg faktisk ikke at den var.
Vi kan godt blive enige om, at den er meget dårlig - men den har imho
sine (meget få) kvaliteter.
Vandreservoiret var fandme klamt - ligesom det skulle være. Scenen hvor
kameraet starter ved det klamme vandreservoir og så suser langs med
vandledningen ind i hytten, hvor de bruger vandet til at drikke og bade
i, virker. Overraskelsen med niggerne i slutningen virkede i hvert fald
også for mig. Jeg /blev/ overrasket - og hvis man så godt efter kunne
man nok se et smil på mine læber, der.
Endelig er det positivt, at filmen er så dejligt kort. Den er dårlig,
men fordi den er så kort nåede jeg ikke at kede mig.

Altså, ikke tilnærmelsesvist på min "bund 3". Lad mig lige nævne tre
film, jeg finder dårligere: 1941, Lawnmower Man II, Reptilicus.

-Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-09-04 13:59

> SÅ dårlig synes jeg faktisk ikke at den var.
> Vi kan godt blive enige om, at den er meget dårlig - men den har imho
> sine (meget få) kvaliteter.

meeeeget få

> [...]
> kameraet starter ved det klamme vandreservoir og så suser langs med
> vandledningen ind i hytten, hvor de bruger vandet til at drikke og bade

det synes jeg overhovedet ikke virker - det er fair nok at det er et
reservoir - meeen skulle man ikke mene der var lidt flere filtre og den
slags vandet skulle igennem - de havde jo nærmest bare smidt en slange i en
å og suget derfra - ufatteligt der overhovedet var tryk på slangen

Overraskelsen med niggerne i slutningen virkede i hvert fald
> også for mig. Jeg /blev/ overrasket - og hvis man så godt efter kunne
> man nok se et smil på mine læber, der.

ja helt sikkert - "wazzap my nigga!" - det var en fed joke - igen var den en
komedie - MEN den lagde ikke op til at være det.

> Endelig er det positivt, at filmen er så dejligt kort. Den er dårlig,
> men fordi den er så kort nåede jeg ikke at kede mig.

jeg jeg kedede fordi jeg hele tiden ventede på en ok historie... bare lidt.

> Altså, ikke tilnærmelsesvist på min "bund 3". Lad mig lige nævne tre
> film, jeg finder dårligere: 1941, Lawnmower Man II, Reptilicus.

1941 husker jeg ikke - min top 3 kunne snilt være out for a kill, cabin
fever og id4

selvom der er mange dårlige - den liste kan hurtigt ændres

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 06-09-04 17:04

> [...]
> historie... det eneste der er til at holde ud er special effects'ne. Der
> spildte jeg så 1 t og 20 mins af mit liv.

Jeg syntes nu ikke den fejlede noget!

Men det er jo smag og behag.

Jeg syntes feks. at Donnie Darko var røv kedelig....

Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-09-04 18:39

> Jeg syntes feks. at Donnie Darko var røv kedelig....

den har endnu tilgode og rent faktisk lånt af en ven - det er en af den
slags film jeg ikke rigtigt kan tage sammen og få set

Fra : Brian

Dato : 06-09-04 18:49

Hejsa

sniper_Nolight skrev:

> den har endnu tilgode og rent faktisk lånt af en ven - det er en af
> den slags film jeg ikke rigtigt kan tage sammen og få set

Det er også en lidt "træls" film.
Enten hader man den og finder den dybt åndssvag, eller også
synes man den er temmelig fed (som jeg) og et genkig eller 10 værd

Den er forøvrigt, trods alt, klasser over Cabin Fever

/Brian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-09-04 18:53

> Det er også en lidt "træls" film.
> Enten hader man den og finder den dybt åndssvag, eller også
> synes man den er temmelig fed (som jeg) og et genkig eller 10 værd

jeg skulle måske komme i gang.

> Den er forøvrigt, trods alt, klasser over Cabin Fever

hvilket jo, ganske rigtigt, ikke hjælper mig meget

Fra : Morbid Angel

Dato : 07-09-04 03:57

On Mon, 6 Sep 2004 18:03:45 +0200, "Rune Vestergaard"
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

>Jeg syntes feks. at Donnie Darko var røv kedelig....
>
>Rune

Det er fordi Donnie Darko er den "tænkende" mands film :)
Ikke for at fornærme dit intellektuelle niveau, men cabin fever kunne
ligeså godt have hedt House of 1000 corpses, Midtsommer eller Wrong
Turn, som alle er dårlige film i slasher genren.
Så er det mere kød på The Prowler, The Burning og Heute tension.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Dopedog

Dato : 07-09-04 08:41

> [...]
> skuespil, historie... det eneste der er til at holde ud er special
> effects'ne. Der spildte jeg så 1 t og 20 mins af mit liv.

Så har du vist ikke set Jeepers Creepers 2, Starship Troopers 2 og Matrix 2

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-09-04 15:16

> Så har du vist ikke set Jeepers Creepers 2, Starship Troopers 2 og Matrix
> 2

jeepers stinker ganske rigtigt - starship 2 har ejg til gode og matrix er
hele motorvejssekvensen værd