Ilsa serie (The Wolf Of The SS)
Fra : John

Dato : 05-09-04 18:39

Jeg kunne godt tænke mig at købe hele Ilsa Serie med alle de fire film, som
består af.

Ilsa, The wolf of The SS
Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks
Ilsa, The Wicked Warden
Ilsa, The Tigress of Siberia

Jeg har fundet en box, hos axel music hvor man kan få 3 af dem i en samlet
pakke, men ikke med den sidste, Ilsa, The Tigress of Siberia. Findes der
ikke en total pakke, eller skal man virkelig til at købe den ved siden af.?

Pakke løsning fra axel music
http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131275292

mvh.

John Smith

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-09-04 18:55

John <nuclear75@hotmail.com> wrote:

> [...]
> samlet pakke, men ikke med den sidste, Ilsa, The Tigress of
> Siberia. Findes der ikke en total pakke, eller skal man virkelig

www.dvdcompare.net kan du søge på "Ilsa", og se de forskellige
udgaver af de fire film, incl. box set options. Du kan også se om Rx
udgaven er censureret; det er vist aktuelt her (kender ikke filmene).

www.dvdpricecheck.co.uk kan give dig gode priser på box'en og de(n)
manglende film. Axel's pris på boxen kan dog ikke matches, så vidt jeg
kan se.

Måske skyldes den manglende film i en ellers helt ny box
distributionsrettigheder for den amerikanske udgiver? Den nye R1
Scorsese box kommer også i R2, men uden filmen Mean Streets, fordi
Warner Bros ikke har de europæiske rettigheder (så vidt jeg husker).

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-09-04 19:03

Jesper Lund <jelu@despammed.com> wrote:

> [...]
> Scorsese box kommer også i R2, men uden filmen Mean Streets, fordi
> Warner Bros ikke har de europæiske rettigheder (så vidt jeg husker).

Ja, det synes at være forklaringen ifgl dette review
http://www.dvdverdict.com/reviews/ilsacollection.php

--
Jesper Lund