dvd profiler spørgsmål
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 14:27

nu har jeg brugt en masse tid på at fjerne alle de elendige billeder dvd
profiler henter ned og skiftet dem ud med nye og meget flottere fra nettet
og scanner - hvis jeg nu opdater fra ivs eller hvad det hedder skifter dne
så hele lortet ud igen? - kan jeg opdatere info og IKKE billeder?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-09-04 14:46

sniper_Nolight wrote:
> hvis jeg nu opdater fra ivs eller hvad det hedder skifter dne
> så hele lortet ud igen? - kan jeg opdatere info og IKKE billeder?

Aner det ikke, men hvad med at betale de 25 dollars det koster at opgradere
til Premium Edition. Så får du nemlig automatisk covers i høj opløsning.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 16:58

> Aner det ikke, men hvad med at betale de 25 dollars det koster at
> opgradere til Premium Edition. Så får du nemlig automatisk covers i høj
> opløsning

jeg har ikke mulighed for at betale selvom jeg ville - desuden har ejg
skiftet billederne ud efterhånden som jeg har tilføjet så jeg er ret godt
tilfreds med freeware versionen som den er - bare ejg ikke risikerer at dl
alle de dårlige covers igen så går det

Fra : Casper

Dato : 07-09-04 13:46

On Sun, 05 Sep 2004 15:45:55 +0200, Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Aner det ikke, men hvad med at betale de 25 dollars det koster at opgradere
>til Premium Edition. Så får du nemlig automatisk covers i høj opløsning.

Jeps det er herligt, og så slipper man også for reklamerne i
programmet. Herligt værktøj...

Casper

Fra : Sven Lindhardt

Dato : 05-09-04 16:48

> [...]
> og scanner - hvis jeg nu opdater fra ivs eller hvad det hedder skifter dne
> så hele lortet ud igen? - kan jeg opdatere info og IKKE billeder?
Du kan selv styre om billederne skal opdateres, når du refresher.
For at være på den sikre side kan du låse hele beskrivelsen eller dele
heraf, herunder billeder.
Prøv at højreklikke på titlen i "title" søjlen.
Hvis du er meget nervøs kan du jo tage en backup inden du opdaterer.

Mvh SL

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 16:59

> [...]
> Prøv at højreklikke på titlen i "title" søjlen.
> Hvis du er meget nervøs kan du jo tage en backup inden du opdaterer.

aah - ok - jeg låser billederne og titel som jeg har rettet i, så skulle det
vel være ok
tak for hjælpen.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-09-04 17:11

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og scanner - hvis jeg nu opdater fra ivs eller hvad det hedder skifter dne
>så hele lortet ud igen? - kan jeg opdatere info og IKKE billeder?

Ja normalt, men du kan godt nøjes med at opdatere profilen. Klik på
Online i menuen - Refresh DVD from IVS - Refresh Profile Only.

Eller du kan højre klikke på titlen i oversigten og vælge: Lock - Cover
Images. Så vil en opdatering ikke røre ved billederne.

Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 18:21

> [...]
>
> Eller du kan højre klikke på titlen i oversigten og vælge: Lock - Cover
> Images. Så vil en opdatering ikke røre ved billederne.

jeg sidder lige og roder med det - det eneste ejg ikke lige helt kan hitte
er om man kan gøre det for hele samlingen eller om jeg skal klikke på hver
enkelt.

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-09-04 18:30

> jeg sidder lige og roder med det - det eneste ejg ikke lige helt kan hitte
> er om man kan gøre det for hele samlingen eller om jeg skal klikke på hver
> enkelt.

Du skal gøre det ved hvert enkelt billede.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 18:40

> Du skal gøre det ved hvert enkelt billede.

jam så fortsætter jeg derudaf - så mange har jeg jo heller ikke

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 08-09-04 07:38

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message news:<413b4aed$0$310$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> jeg sidder lige og roder med det - det eneste ejg ikke lige helt kan hitte
> er om man kan gøre det for hele samlingen eller om jeg skal klikke på hver
> enkelt.

Jeg bliver altså spurgt hvergang jeg selv har indsat et billede og
DVDprofiler mener at den har et nyt. Så måske du gør noget galt ja
.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-09-04 14:22

> Jeg bliver altså spurgt hvergang jeg selv har indsat et billede og
> DVDprofiler mener at den har et nyt. Så måske du gør noget galt ja

jeg har bare locked hver enkelt titel og covers så nu skulle det være ok -
jeg er selv ret stolt af resultatet