Quiz kæde - De nemme
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-09-04 22:28

Find instruktioner i <2puppaFppmrcU1@uni-berlin.de>

1) Edward Norton - Monica Belucci
2) cristopher walken - Hugh Grant
3) Sean Connery - Kevin Spacey
4) Arnold Swarzenegger - Bruce Willis
5) Mel Gibson - Nicole Kidman
6) Woody Allen - Kevin Smith
7) Halle Berry - Johhny Depp
8) Matt Damon - Steve Buscemi
9) Ben Affleck - Antonio Banderas
10) Julia Roberts - Jackie Chan

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 04-09-04 23:51

Puh jeg finder allerede "de nemme" for svære
Men nu er jeg også lidt træt nu her, så jeg vil da prøve igen imorgen..

Men 2 hurtige svar fra min side vil være:

> 1) Edward Norton - Monica Belucci

Edward Norton - Anthony Hopkins (Red Dragon)
Anthony Hopkins - Keanu Reeves (Bram Stokers Dracula)
Keanu Reeves - Monica Belucci (Matrix Reloaded)

> 7) Halle Berry - Johhny Depp

Halle Berry - Penelopé Cruz (Gothika)
Penelopé Cruz - Johhny Depp (Blow)

Mvh. Martin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-09-04 01:16

Den er kortere:

EN-AH (Red Dragon)
AH-MB (Dracula)

Monica var med i Dracula!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-09-04 11:19

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Den er kortere:
>
> EN-AH (Red Dragon)
> AH-MB (Dracula)
>
> Monica var med i Dracula!
>
> Mvh
> Niels Søndergaard

Fik også lige en privat mail med samme indhold..... se det kunne jeg faktisk
ikke huske, men der kan man bare se

Mvh. Martin

Fra : Douglas

Dato : 05-09-04 15:24

Her er dem jeg lige kunne gennemskue.

> 2) cristopher walken - Hugh Grant

Christopher Walken - Julia Roberts (American Sweethearts)
Julia Roberts - Hugh Grant (Notting Hill)

> 4) Arnold Swarzenegger - Bruce Willis

Arnold Swarzenegger - Uma Thurman (Batman and Robin)
Uma Thurman - Bruce Willis (Pulp Fiction)

> 5) Mel Gibson - Nicole Kidman

Mel Gibson - Glenn Close (Hamlet)
Glenn Close - Nicole Kidman (Stepford Wives)

> 6) Woody Allen - Kevin Smith

Woody Allen - Jason Biggs (Something Else)
Jason Biggs - Kevin Smith (Jay and Silent Bob Strikes Back, Jersey Girl)

> 8) Matt Damon - Steve Buscemi

Matt Damon - George Clooney (Oceans Eleven)
George Clooney - John Goodman, John Turturro (Oh, Brother, Where...)
John Goodman, John Turturro - Steve Buscemi (Big Lebowski)

> 9) Ben Affleck - Antonio Banderas

Ben Affleck - Salma Hayek (Dogma)
Salma Hayek - Antonio Banderas (Desperado)