undskyld hvis ot - gemme billeder på laser~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-09-04 09:43

jeg ville gerne gemme nogle forside covers osv hos laserdisken.dk til mit
dvdprofiler - ved nogen hvordan man gemmer billederne - jeg kan ikke
højreklikke og gem som... anyone?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-09-04 10:01

> jeg ville gerne gemme nogle forside covers osv hos laserdisken.dk til mit
> dvdprofiler - ved nogen hvordan man gemmer billederne - jeg kan ikke
> højreklikke og gem som... anyone?

nevermind - jeg kan med mozilla firefox uden problemer!
undskyld ulejligheden.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-09-04 10:10

sniper_Nolight wrote:

> jeg ville gerne gemme nogle forside covers osv hos laserdisken.dk til mit
> dvdprofiler - ved nogen hvordan man gemmer billederne - jeg kan ikke
> højreklikke og gem som... anyone?

Med Mozilla kan jeg højreklikke og vælge "save image as.." og det virker fint.
Du kan hente Mozilla her: http://www.mozilla.org

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-09-04 18:57

> Med Mozilla kan jeg højreklikke og vælge "save image as.." og det virker
> fint. Du kan hente Mozilla her: http://www.mozilla.org

done!

jeg mangler dog hi-res billeder af Zombie - den gamle Anchor bay udgave -
jeg kan ikke finde den rigtige bagside.

evil dead full uncut version med BLÅ bogstaver - ikke røde

mit navn er nobody fra OnAir

de kalder mig trinity - bagside

planet of the apes 2001 R1 - jeg kan kun finde noget digipack noget.

pokemon 2 kun en har styrken

jeg har nogle af dem, men desværre ikke i god kvalitet som de andre, som jeg
har hittet hos axel music og laserdisken

Fra : Lothario

Dato : 05-09-04 11:42

Har du prøvet her: http://www.cdcovers.cc/dvd_a.php

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-04 14:25

> Har du prøvet her: http://www.cdcovers.cc/dvd_a.php

ja den ramte jeg igår da jeg søgte, men synes ikke rigtigt jeg kunne hitte
hvad jeg skulle bruge - jeg tilsluttede min gamle scanner og de 4 - 5
stykker jeg manglede, scannede jeg så der, med ret flotte resultater til
følge - undtaget med planet of the apes som er meget mørk og skinnende blå -
den er ikke så pæn - desværre. men ellers tak.

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-04 14:06

In article <2ptemiFomh28U1@uni-berlin.de>, lars@intercambiodvd.com
says...

> Med Mozilla kan jeg højreklikke og vælge "save image as.." og det virker fint.
> Du kan hente Mozilla her: http://www.mozilla.org

Hm.. det kan jeg også i MSIE - gad vide om det kun er på nogle billeder?