Friends på dvd
Fra : Kim2000

Dato : 02-09-04 14:33

Jeg stod i går nede i Blockbuster og fandt Friends season 10, men er det
virkelig rigtigt, når der står uden på kasetten at der kun er to (2!!)
afsnit på hver dvd. Det virker helt forkert og ekstremt (2 x 22 minutter for
40 kroner).

Og nu jeg er ved BB, så så jeg "Tørken" stå på hylden, den er 5 dele (5 x 40
kroner), er den værd at se, jeg har aldrig hørt om den.

mvh
Kim

--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 02-09-04 15:56

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message
> [...]
> virkelig rigtigt, når der står uden på kasetten at der kun er to (2!!)
> afsnit på hver dvd. Det virker helt forkert og ekstremt (2 x 22 minutter

Køb region 1 versionerne. Der får du en sæson for ca 250 kr. Afsnittene er
længere fordi der er klippet ekstra jokes etc ind i (Director's cut om du
vil), der er kommentarspor på nogle af dem, mixet i DD 5.0 og noget helt ok
ekstra-materiale. Dog er de ikke så hurtige som her - sæson 8 udkommer til
november

Mvh
Mikkel

Fra : Zif

Dato : 03-09-04 07:05

Det er heller ikke rigtigt der kun er 2 på hver dvd.

Generelt er der 8 episoder på hver dvd. undtagen den allersidste for
sæson 10, der er kun 2 afsnit på, afsnit 17-18.

Men ellers er der 8 på, dvd'er er nemlig dobbeltsiddet med 4 afsnit på
hver side.

Zif

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-09-04 15:24

Mikkel Selsøe Sørensen skrev:

> Køb region 1 versionerne. Der får du en sæson for ca 250 kr.

Alternativt kan han tage et smut til Kina. Herovre koster et bokssæt med
samtlige sæsoner 250 kr.

--
Mvh. Peter

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 03-09-04 16:10

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in message

> Alternativt kan han tage et smut til Kina. Herovre koster et bokssæt med
> samtlige sæsoner 250 kr.

Og oddsene for at det er bootleg? Hvad er specsne i øvrigt på dem?

/Mikkel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-09-04 09:02

> Og oddsene for at det er bootleg? Hvad er specsne i øvrigt på dem?

Jeg har endnu til gode at se en original dvd i butikkerne herovre.
Prisen på 5 kr. for en dvd-film afslører da også, at næppe alle
involverede i filmen får deres andel.

Jeg fik demonstreret en enkelt af de 60 Friends-skiver i en butik.
Kvaliteten er fremragende med valgfri engelske undertekster (og
kinesiske for den sags skyld). Specifikationerne på bagsiden af æskerne
er altid komplet arbitrære og har intet med filmen at gøre. Piraterne
copy-paster blot lidt tilfældigt fra andre omslag. Så længe teksten kan
identificeres som engelsk, er de tilfredse.

--
Mvh. Peter

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-04 00:24

In article <41397695$0$205$14726298@news.sunsite.dk>, usenet@filmsvar.dk
says...

> Jeg har endnu til gode at se en original dvd i butikkerne herovre.
> Prisen på 5 kr. for en dvd-film afslører da også, at næppe alle
> involverede i filmen får deres andel.

Så er det jo godt de fleste involverede fik deres engangs løn da den
blev sendt på tv ;)

Lol. De er skøre de kinesere :)