Garfield The Movie
Fra : Dopedog

Dato : 01-09-04 20:50

Jeg FATTER virkelig ik hvorfor den film har fået SÅ dårlige anmeldelser, jeg
synes sku den var skide sjov

Måske fordi jeg er Garfield lover ?

-Ronnie

--
Jellybelly@ofir.dk

Fra : Brian k

Dato : 01-09-04 21:23

Dopedog wrote:
> Jeg FATTER virkelig ik hvorfor den film har fået SÅ dårlige
> anmeldelser, jeg synes sku den var skide sjov

Har den fået dårlige anmeldelser?

Jeg og ungerne syntes også den var sjov (grinte helt vildt ved danse
scenen), syntes dog at der var lidt langt mellem det sjov den sidste 1/2
time....

Men klart en fed film

Fra : Dopedog

Dato : 02-09-04 11:27

> Har den fået dårlige anmeldelser?

De steder jeg har læst, der har den ja !

> Jeg og ungerne syntes også den var sjov (grinte helt vildt ved danse
> scenen), syntes dog at der var lidt langt mellem det sjov den sidste 1/2
> time....

Ja det var lidt skod med den sidste halve time ... Og ærgeligt de havde
taget den "så langt væk fra tegneserien" da SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Dyrlægen og John ender med at komme sammen. Ville jo ALDRIG have sket i
tegneserien

Fra : Klaus G.

Dato : 02-09-04 15:49

> Jeg FATTER virkelig ik hvorfor den film har fået SÅ dårlige anmeldelser,
jeg
> synes sku den var skide sjov
>
> Måske fordi jeg er Garfield lover ?

Jeg har ikke selv set den, men jeg har godt nok min tvivl om den er god. Jeg
synes det er noget skidt når man filmatisere sådan en tegneserie der... Jeg
tvivler på de kan få "ånden" med over på lærredet, men det ved jeg bedre når
jeg har set den :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Brian k

Dato : 02-09-04 19:47

Klaus G. wrote:
> [...]
> tegneserie der... Jeg tvivler på de kan få "ånden" med over på
> lærredet, men det ved jeg bedre når jeg har set den :)

Tommy kenter er SUVERÆN som stemme til Garfield!

Fra : Dopedog

Dato : 03-09-04 06:56

> Tommy kenter er SUVERÆN som stemme til Garfield!

Skal jeg så ikke kunne sige da jeg kun har set den amerikanske version

-Ronnie

Fra : Klaus G.

Dato : 03-09-04 14:01

> Tommy kenter er SUVERÆN som stemme til Garfield!

Puha...Hvis der er noget jeg virkelig hader, så er det film oversat til
dansk. Det kan helt afholde mig fra at se filmen, og det gælder alt, lige
fra stopmotion, til porno...

Fra : Brian k

Dato : 03-09-04 14:46

Klaus G. wrote:

> Puha...Hvis der er noget jeg virkelig hader, så er det film oversat
> til dansk.

Hej

Tror ikke at min datter på 6 år deler din mening

Og nogen gang slipper de faktisk forbavsende godt fra det, som feks i
Garfield, Løvernes konge, shrek, og ikke mindst i klassikeren: Den konglige
Gartners klamme hånd i grevindens lyserøde nattrusser *smiler*

Fra : Klaus G.

Dato : 03-09-04 21:26

> Hej
>
> Tror ikke at min datter på 6 år deler din mening
Du har muligvis ret :)

> [...]
konglige
> Gartners klamme hånd i grevindens lyserøde nattrusser *smiler*

Måske jeg var lidt hurtig ude før. Jeg ELSKER Løvernes konge på dansk :) Jeg
er 23år, og jeg kan grine min røv i laser over de to gutter der, "Timon", og
"Pumba", eller hvad de hedder.. :D Trist de ikke er med i Disney Sjov mere
på DR1 hver fredag :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-09-04 19:50

> [...]
> Garfield, Løvernes konge, shrek, og ikke mindst i klassikeren: Den
> konglige Gartners klamme hånd i grevindens lyserøde nattrusser

De slipper næsten altid godt fra det. Disney har enormt høje krav til
stemmelighed osv. og uddeler priser til dem, der laver den bedste
synkronisering. Den har Danmark vundet flere gange.

Så vidt jeg ved.

Mark

Fra : John Sahl

Dato : 04-09-04 00:20

Klaus G. wrote:
> Puha...Hvis der er noget jeg virkelig hader, så er det film oversat
> til dansk. Det kan helt afholde mig fra at se filmen, og det gælder
> alt, lige fra stopmotion, til porno...

Så skulle du faktisk tage at se Bjørnebrødre på dansk, det er
den tegneserie jeg har set med den bedste danske oversættelse.
Især de to elge gør det forrygende (Jeg kan ikke huske hvem
der er i maven på dem)

Garfield er da også en ok film, dog ikke mere end lidt over middel.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 08-09-04 11:54

John Sahl wrote:

> [...]
> den tegneserie jeg har set med den bedste danske oversættelse.
> Især de to elge gør det forrygende (Jeg kan ikke huske hvem

Jeg troede at Bjørnebrødre var en tegneFILM, men siden det er Disney, er
der vel også kommet en tegneSERIE udgave med dem.

--
Mvh Magnus Dreyer
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man kan høre rumskibene

Fra : John Sahl

Dato : 08-09-04 14:32

Magnus Dreyer wrote:

> Jeg troede at Bjørnebrødre var en tegneFILM, men siden det er Disney,
> er der vel også kommet en tegneSERIE udgave med dem.

Flueknepper. Jeg er overbevist om at alle forstod meningen
i indlægget uden dine rettelser.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 09-09-04 13:42

John Sahl wrote:

> Flueknepper. Jeg er overbevist om at alle forstod meningen
> i indlægget uden dine rettelser.

Så så små slag. Flue har også ret til et sexliv.